02-11-2020 16:21
Dostałem powiadomienie o "Zestawieniu kosztów związanych z inwestowaniem w fundusze", które jest dostępne w Moim ING, jednak od kilku dni, gdy próbuję otworzyć wiadomość, wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych Spróbuj ponownie". Dzieje się tak zarówno na PC na różnych przeglądarkach, jak i w aplikacji. Link "Spróbuj ponownie" ma taki odsyłacz:
03-11-2020 17:48
@Jakobs spróbuj wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki i sprawdź, proszę, czy komunikat dalej się pojawia.
Jeżeli dalej będziesz miał ten komunikat, proszę skontaktuj się z nami:
- przez czat po zalogowaniu z przeglądarki internetowej do Moje ING,
- telefonicznie: 32/ 357 00 20.
Sprawdzimy co się dzieje i w razie potrzeby przyjmiemy od Ciebie zgłoszenie.
Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog
... 25-01-2025Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos
... 25-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |