04-11-2020 16:09
Szanowni Państwo,
nie radzicie sobie z obsługą uwierzytelnienia płatności kartą kredytową przez Internet, kiedy to nawiązanie połączenia z bankiem realizowane jest przez przeglądarkę ESET wywołaną przy transakcji (bezpieczna przeglądarka dla transakcji bankowych). W odpowiedzi na reklamacje, po trzech tygodniach, same głupoty, z informacją o problemach z 3D Secure. Nie ma żadnych kłopotów, tylko Państwo nie wiecie jak to obsłużyć. Mój numer reklamacji znajduje się w poprzednim mailu.
05-11-2020 17:00
@PeterApple Rozumiem, że kłopoty przy płatnościach internetowych powodują spore utrudnienia. Przykro mi, niestety nie jesteśmy w stanie rozpatrzyć Twojego zgłoszenia przez forum Społeczność. Zależy nam, aby Ci pomóc. Jeśli nie zadowala Cię nasza poprzednia odpowiedź, bardzo proszę, zgłoś nam odwołanie od reklamacji. Możesz to zrobić w Moim ING- opcja czata. Jeśli wolałbyś z nami porozmawiać, to zadzwoń do nas na numer 32 357 00 62. To infolinia reklamacyjna, czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00.
Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog
... 25-01-2025Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos
... 25-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |