27-06-2021 10:38
Witam,
czy ING mogłoby mi wyjaśnić, dlaczego powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu (ze względu na brakujące środki) z dnia 24. czerwca otrzymałem dopiero dzisiaj, 3 dni później - 27 czerwca? W weekend, kiedy nie można wykonać sensownie przelewu?
Takie powiadomienie powinno zostać wygenerowane NATYCHMIAST! I do tego powinno jeszcze polecieć na e-mail!
28-06-2021 10:42
Witaj,
jeżeli masz ustawione stałe zlecenie i jego termin wypada na dzień roboczy, to zlecenie wykonujemy danego dnia rano. Jeśli nie będziesz mieć w tym czasie pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00. Jeżeli nadal nie będziesz miał pieniędzy, to powinieneś tego samego dnia od nas otrzymać powiadomienie.
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić, dlaczego dostałeś powiadomienie z opóźnieniem. Tutaj nie mogę potwierdzić Twoich danych. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00), zadzwoń do nas 32 357 00 69 (przez całą dobę) lub skontaktuj się z naszym oddziałem.
Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się stało.
Powiadomień o niezrealizowanym stałym zleceniu nie wysyłamy na mejla. Przekazałam Twoją sugestię do osób zajmujących się płatnościami.
28-06-2021 12:51
Skontaktowałem się już z BOK i nawet złożyłem reklamacje. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się, że problemów jest kilka:
* niewykonane zostało polecenie przelewu miedzy moimi dwoma kontami (z OKO na ROR, żeby mieć na spłatę KK w konkurencyjnym banku gdyż oferta ING tutaj jest rozczarowująca…) -- przelew nie wykonał się 24.06.2021 i taką datą opatrzona jest wiadomość w MojeING. Powiadomienie dostałem 27.06.2021 (push) i w MojeING powiadomienie o tej wiadomości też ma taką datę -- ewidentny babol.
* powiadomienia takie powinny być dostarczane *niezwłocznie* i byłoby miło używać do tego dodatkowo e-mail i sms które są pewniejsze (ani Google ani Apple nie gwarantują dostarczania powiadomień PUSH a ING jak głupie stawia tylko na ten sposób powiadomień 🤦♂️
* dzisiaj miało wykonać się polecenie zapłaty (spłata KK) ale wykonało się tylko częściowo bo wczoraj, po zobaczeniu powiadomienia (które było w sumie tak sobie opisane zleciłem wykonanie przelewu co by KK się poprawnie spłaciła więc siłą rzeczy dzisiaj na ROR nie miałem wystarczających środków. I tutaj najzabawniejsze - powiadomienie o braku możliwości wykonania polecenia zapłaty dostałem już via SMS z informacją, że więcej informacji jest w MojeING. Nie było ani powiadomienia Push ani żadnej informacji w MojeING.
Generalnie system ING żyje własnym, mocno schizofrenicznym życiem... w sumie to trochę strach trzymać u was pieniądze bo zaraz się okaże, że zaczną same znikać... 🤦♂️
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |