Bankowość internetowa

Odpowiedz

Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Witam,

czy ING mogłoby mi wyjaśnić, dlaczego powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu (ze względu na brakujące środki) z dnia 24. czerwca otrzymałem dopiero dzisiaj, 3 dni później - 27 czerwca? W weekend, kiedy nie można wykonać sensownie przelewu?

 

Takie powiadomienie powinno zostać wygenerowane NATYCHMIAST! I do tego powinno jeszcze polecieć na e-mail!

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 3 (9 195 wyświetleń)

Re: Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Witaj,
jeżeli masz ustawione stałe zlecenie i jego termin wypada na dzień roboczy, to zlecenie wykonujemy danego dnia rano. Jeśli nie będziesz mieć w tym czasie pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00. Jeżeli nadal nie będziesz miał pieniędzy, to powinieneś tego samego dnia od nas otrzymać powiadomienie.

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić, dlaczego dostałeś powiadomienie z opóźnieniem. Tutaj nie mogę potwierdzić Twoich danych. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00), zadzwoń do nas 32 357 00 69 (przez całą dobę) lub skontaktuj się z naszym oddziałem.

Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się stało.

 

Powiadomień o niezrealizowanym stałym zleceniu nie wysyłamy na mejla. Przekazałam Twoją sugestię do osób zajmujących się płatnościami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (9 159 wyświetleń)

Re: Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Skontaktowałem się już z BOK i nawet złożyłem reklamacje. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się, że problemów jest kilka:

* niewykonane zostało polecenie przelewu miedzy moimi dwoma kontami (z OKO na ROR, żeby mieć na spłatę KK w konkurencyjnym banku gdyż oferta ING tutaj jest rozczarowująca…) -- przelew nie wykonał się 24.06.2021 i taką datą opatrzona jest wiadomość w MojeING. Powiadomienie dostałem 27.06.2021 (push) i w MojeING powiadomienie o tej wiadomości też ma taką datę -- ewidentny babol.

* powiadomienia takie powinny być dostarczane *niezwłocznie* i byłoby miło używać do tego dodatkowo e-mail i sms które są pewniejsze (ani Google ani Apple nie gwarantują dostarczania powiadomień PUSH a ING jak głupie stawia tylko na ten sposób powiadomień 🤦‍♂️

* dzisiaj miało wykonać się polecenie zapłaty (spłata KK) ale wykonało się tylko częściowo bo wczoraj, po zobaczeniu powiadomienia (które było w sumie tak sobie opisane zleciłem wykonanie przelewu co by KK się poprawnie spłaciła więc siłą rzeczy dzisiaj na ROR nie miałem wystarczających środków. I tutaj najzabawniejsze - powiadomienie o braku możliwości wykonania polecenia zapłaty dostałem już via SMS z informacją, że więcej informacji jest w MojeING. Nie było ani powiadomienia Push ani żadnej informacji w MojeING.

 

Generalnie system ING żyje własnym, mocno schizofrenicznym życiem... w sumie to trochę strach trzymać u was pieniądze bo zaraz się okaże, że zaczną same znikać... 🤦‍♂️

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 3 (9 149 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mam dokładnie to samo, zarówno na aplikacji jak i w przeglądarce na laptopie...

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy