Bankowość internetowa

Odpowiedz

Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Witam,

czy ING mogłoby mi wyjaśnić, dlaczego powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu (ze względu na brakujące środki) z dnia 24. czerwca otrzymałem dopiero dzisiaj, 3 dni później - 27 czerwca? W weekend, kiedy nie można wykonać sensownie przelewu?

 

Takie powiadomienie powinno zostać wygenerowane NATYCHMIAST! I do tego powinno jeszcze polecieć na e-mail!

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 3 (9 308 wyświetleń)

Re: Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Witaj,
jeżeli masz ustawione stałe zlecenie i jego termin wypada na dzień roboczy, to zlecenie wykonujemy danego dnia rano. Jeśli nie będziesz mieć w tym czasie pieniędzy na koncie, ostatni raz spróbujemy wykonać płatność o godz. 14:00. Jeżeli nadal nie będziesz miał pieniędzy, to powinieneś tego samego dnia od nas otrzymać powiadomienie.

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić, dlaczego dostałeś powiadomienie z opóźnieniem. Tutaj nie mogę potwierdzić Twoich danych. Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00), zadzwoń do nas 32 357 00 69 (przez całą dobę) lub skontaktuj się z naszym oddziałem.

Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby sprawdzić co się stało.

 

Powiadomień o niezrealizowanym stałym zleceniu nie wysyłamy na mejla. Przekazałam Twoją sugestię do osób zajmujących się płatnościami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (9 272 wyświetleń)

Re: Opóźnione powiadomienie o niewykonaniu polecenia przelewu

Skontaktowałem się już z BOK i nawet złożyłem reklamacje. Po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się, że problemów jest kilka:

* niewykonane zostało polecenie przelewu miedzy moimi dwoma kontami (z OKO na ROR, żeby mieć na spłatę KK w konkurencyjnym banku gdyż oferta ING tutaj jest rozczarowująca…) -- przelew nie wykonał się 24.06.2021 i taką datą opatrzona jest wiadomość w MojeING. Powiadomienie dostałem 27.06.2021 (push) i w MojeING powiadomienie o tej wiadomości też ma taką datę -- ewidentny babol.

* powiadomienia takie powinny być dostarczane *niezwłocznie* i byłoby miło używać do tego dodatkowo e-mail i sms które są pewniejsze (ani Google ani Apple nie gwarantują dostarczania powiadomień PUSH a ING jak głupie stawia tylko na ten sposób powiadomień 🤦‍♂️

* dzisiaj miało wykonać się polecenie zapłaty (spłata KK) ale wykonało się tylko częściowo bo wczoraj, po zobaczeniu powiadomienia (które było w sumie tak sobie opisane zleciłem wykonanie przelewu co by KK się poprawnie spłaciła więc siłą rzeczy dzisiaj na ROR nie miałem wystarczających środków. I tutaj najzabawniejsze - powiadomienie o braku możliwości wykonania polecenia zapłaty dostałem już via SMS z informacją, że więcej informacji jest w MojeING. Nie było ani powiadomienia Push ani żadnej informacji w MojeING.

 

Generalnie system ING żyje własnym, mocno schizofrenicznym życiem... w sumie to trochę strach trzymać u was pieniądze bo zaraz się okaże, że zaczną same znikać... 🤦‍♂️

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 3 (9 262 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy