Odpowiedz

OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Hej

 

Taka sytuacja przykładowa.

Mam zgromadzone na OKU 5000 + Cel 1000 = czyli w sumie 6000

 

Jeżeli chce przelać pieniądze z OKA/CELU w opcji wykonania przelewu - salda pojawiają się ok (na oku 5000, na celu 1000)

Ale jeżeli chce przelać kasę z RORa na OKO to wtedy ING pokazuje saldo OKO 6000 (a powinno pokazywać 5000), cel 1000

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 1 z 4 (5 185 wyświetleń)

Re: OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Sytuacja, o której piszesz jest nam znana. Cel oszczędnościowy nie ma osobnego konta. Jest jeden wspólny rachunek dla konta OKO i celu na nim ustalonego. Dlatego w momencie wysłania przelewu na ten rachunek, prezentujemy sumę środków na danym numerze konta. 

W przypadku wypłaty - tu już możesz wybrać dokładnie, z jakiej sumy chcesz skorzystać. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (5 133 wyświetleń)

Re: OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Wprowadza to jednak w błąd, stąd zasada powinna być jedna

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 3 z 4 (5 132 wyświetleń)

Re: OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Dziękujemy za Twoją opinię Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (5 131 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy