Odpowiedz

OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Hej

 

Taka sytuacja przykładowa.

Mam zgromadzone na OKU 5000 + Cel 1000 = czyli w sumie 6000

 

Jeżeli chce przelać pieniądze z OKA/CELU w opcji wykonania przelewu - salda pojawiają się ok (na oku 5000, na celu 1000)

Ale jeżeli chce przelać kasę z RORa na OKO to wtedy ING pokazuje saldo OKO 6000 (a powinno pokazywać 5000), cel 1000

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
40
3
08-04-2017
Wiadomość 1 z 4 (1 893 wyświetleń)

Re: OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Sytuacja, o której piszesz jest nam znana. Cel oszczędnościowy nie ma osobnego konta. Jest jeden wspólny rachunek dla konta OKO i celu na nim ustalonego. Dlatego w momencie wysłania przelewu na ten rachunek, prezentujemy sumę środków na danym numerze konta. 

W przypadku wypłaty - tu już możesz wybrać dokładnie, z jakiej sumy chcesz skorzystać. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
332
68
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (1 841 wyświetleń)

Re: OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Wprowadza to jednak w błąd, stąd zasada powinna być jedna

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
40
3
08-04-2017
Wiadomość 3 z 4 (1 840 wyświetleń)

Re: OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Dziękujemy za Twoją opinię Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
332
68
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (1 839 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy