Odpowiedz

OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Hej

 

Taka sytuacja przykładowa.

Mam zgromadzone na OKU 5000 + Cel 1000 = czyli w sumie 6000

 

Jeżeli chce przelać pieniądze z OKA/CELU w opcji wykonania przelewu - salda pojawiają się ok (na oku 5000, na celu 1000)

Ale jeżeli chce przelać kasę z RORa na OKO to wtedy ING pokazuje saldo OKO 6000 (a powinno pokazywać 5000), cel 1000

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 1 z 4 (4 295 wyświetleń)

Re: OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Sytuacja, o której piszesz jest nam znana. Cel oszczędnościowy nie ma osobnego konta. Jest jeden wspólny rachunek dla konta OKO i celu na nim ustalonego. Dlatego w momencie wysłania przelewu na ten rachunek, prezentujemy sumę środków na danym numerze konta. 

W przypadku wypłaty - tu już możesz wybrać dokładnie, z jakiej sumy chcesz skorzystać. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
448
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (4 243 wyświetleń)

Re: OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Wprowadza to jednak w błąd, stąd zasada powinna być jedna

Odpowiedz
0 Lajków
guren
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
41
3
08-04-2017
Wiadomość 3 z 4 (4 242 wyświetleń)

Re: OKO i cele oszczędnościowe - błędne salda

Dziękujemy za Twoją opinię Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
448
84
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (4 241 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy