06-04-2016 23:32
witam serdecznie
W oddziale banku otrzymałem nową kopertę aktywacyjną dostęp do usługi INGOnline ponieważ mam nowy nr i jest to nr operatora zagranicznego. I w trakcie aktywacji występuje problem. Otóż już w ostatnim kroku gdzie ma przyjść sms z kodem na telefon, taki sms nie przychodzi. Robiłem dwie kombinacje nr telefonu wpisująć i zawsze nic nie przychodzi ze strony banku. Dodam ze osoby prywatne spokojnie po wpisaniu mojego nr w ich telefonach normalnie wysyłają do mnie sms-y a ja je otrzymuje od razu. Gdzie tu może być wina? Co zrobić? Zalezy mi na tym aby pilnie to zrobić ponieważ za pare dni wyjezdzam za granice
07-04-2016 21:43
Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |