06-04-2016 23:32
witam serdecznie
W oddziale banku otrzymałem nową kopertę aktywacyjną dostęp do usługi INGOnline ponieważ mam nowy nr i jest to nr operatora zagranicznego. I w trakcie aktywacji występuje problem. Otóż już w ostatnim kroku gdzie ma przyjść sms z kodem na telefon, taki sms nie przychodzi. Robiłem dwie kombinacje nr telefonu wpisująć i zawsze nic nie przychodzi ze strony banku. Dodam ze osoby prywatne spokojnie po wpisaniu mojego nr w ich telefonach normalnie wysyłają do mnie sms-y a ja je otrzymuje od razu. Gdzie tu może być wina? Co zrobić? Zalezy mi na tym aby pilnie to zrobić ponieważ za pare dni wyjezdzam za granice
07-04-2016 21:43
Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |