Odpowiedz

Nowy wygląd online

Nowy wygląd to tragedia.

Dwie osoby niemieszkające ze sobą, prowadzące całkowicie odrębne życie i osobne rachunki. Upoważniłyśmy się wzajemnie i efektem jest, że wszystko się przemieszało. Historia pokazuje razem moje i drugiej osoby operacje, na pół ekranu wyświetla się okrąg, w którym zsumowano nasze ODRĘBNE finanse.

Litości!!!!! Przecież to są OSOBNE!!!!! rachunki

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 729 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd online

@selene7 Każdy z Was w swojej bankowości internetowej Moje ING może wyłączyć podgląd rachunków, do których jest upoważniony. Można to zrobić po wybraniu "Dane i ustawienia", a potem "Konfiguracja systemu".



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 726 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd online

Nie podoba mi się nowy wygląd strony, ale pewnie nie mam na to wpływu

Teraz mam nowy problem i będę głośno protestować.

Za namową pracownicy Banku ściągnęłam aplikację na smartfon i od tego czasu dostaję informacje o wszystkich operacjach wykonanych przez moją córkę, do której konta jestem upoważniona. CO MNIE TO OBCHODZI?????????????? Zaśmieca mi to skrzynkę, wiadomość na ekranie nie jest w całości widoczna, widzę tylko kwotę, myli mnie to, bo myślę, że ktoś mi się włamał i wybiera mi pieniądze. Jak najbardziej chcę widzieć swoje operacje, ale NIE CHCĘ informacji o koncie córki, która nie mieszka ze mną i prowadzi swoją własną księgowość.

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (8 082 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd online

W nowej wersji aplikacji Moje ING mobile po zalogowaniu jest możliwość wyłączenia powiadomień push z konta do którego nie chcesz ich otrzymywać.

Wystarczy kliknąć w 3 poziome kreski po prawej stronie, Dane i ustawienia, Aplikacja mobilna, Powiadomienia Push - Zarządzaj i możesz odznaczyć konto do którego nie chcesz otrzymywać powiadomień.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 070 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy