27-12-2019 21:56
Jak w temacie . Z mbanku przychodzą , z paypala przychodzą , od znajomych przychodzą a z ing nie ... Dzwoniłem na infolinię - u nich wszystko ok . Zganiają na operatora , telefon itp . Jakieś pomysły ?
29-12-2019 06:27
Rozumiem, że Twój numer telefonu do kodów autoryzacyjnych w naszym banku jest aktualny, tak? Możesz to sprawdzić w Moim ING - zakładka Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo.
Jeśli się zgadza, spróbuj proszę:
- usunąć kilka wiadomości SMS ze swojej skrzynki,
- zresetować telefon (to zazwyczaj pomaga )
- sprawdzić czy przez przypadek nas nie zablokowałeś.
W przypadku gdy nic nie pomoże, napisz do nas proszę w Moim ING - zakładka Wiadomości. Przekażemy zgłoszenie do serwisu.
Dobrze jest też skontaktować się z operatorem i dopytać, czy nasze wiadomości nie są w żaden sposób blokowane.
03-01-2020 13:04
Okazało się że smsy lądują w spamie . Ale tylko z ing . Wszystkie inne dochodzą bez problemu . Ostatni jaki doszedł z ing to 19 XII . Coś musieliście zrobić po tym terminie w treści smsa ponieważ ja nic nie zmieniałem w ustawieniach telefonu i nigdy żaden sms nie został tam skierowany . Telefon mam jakieś 5 lat i odebrał tysiące smsów ...
25-10-2021 22:32 | Edytowano: 25-10-2021 22:33
Witam, w moim przypadku również okazało się, że miałem włączoną systemową ocję spamu w wiadomosicach.
Jak wyłączyć w androidzie? Wchodzicie w wiadomośći, rozwijacie menu( te 3 pionowe kropki), nastepnie ustawienia, blokowanie numerów i spamu, Id rozm. i ochrona przed spamem i przestawiamy na pozycję wyłączony.
W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025W obu przypadkach odpowiedź jest taka sama - nie da się.
15-07-2025Obecnie faktycznie udostępniamy usługę wyłącznie dla osób pełnoletnich, ale pracujemy nad jej wdrożeniem dla osób w wieku 13-17.
15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |