15-03-2023 19:18
Kochani, co się dzieje? Od rana próbuję zapłacić kartą wirtualną za zakupy na Aliexpress. Wpisuję kod z SMS-a, otrzymuję potwierdzenie "kod poprawny" i to wszystko. Środki na karcie dalej sobie leżą i nie są przekazywane odbiorcy. Jeszcze 2 tygodnie temu wszystko działało, a dzisiaj jest problem. Przelewy krajowe normalnie mi wychodzą, kartą fizyczną mogę płacić, a tylko z wirtualną coś się porobiło. Napisałem do Was w tej sprawie przez "centrum wiadomości" i też cisza z Waszej strony, a Aliexpress już mi śle przypomnienia o niezrealizowanej płatności.
16-03-2023 08:45
16-03-2023 09:20
16-03-2023 19:30
Świetnie, cieszę się, że udało się rozwiązać problem. Dziękuję za informacje 👍
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |