09-04-2022 11:18
14-04-2022 07:32
Login możesz sprawdzić na kilka sposobów:
Adresy i godziny pracy placówek znajdziesz na stronie: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty.
Kiedy będziesz już znał login, hasło zmienisz przez formularz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy. Potrzebny będzie też numer telefonu do autoryzacji, który podałeś w naszym banku. Wyślemy na niego SMS z kodem weryfikacyjnym.
03-08-2022 05:15
03-08-2022 05:42
04-08-2022 03:25
Wystarczy wejść na stronę www.ing.pl, następnie "kontakt i pomoc", centrum pomocy, "nie pamiętam hasła, nadaj nowe hasło". Po wpisaniu niezbędnych danych, na numer telefonu do autoryzacji przyjdzie kod potwierdzający zmianę.
05-02-2023 23:16
06-02-2023 12:48
@Magdalena5:
Nie pamiętam Loginu
Gdzie znajdziesz swój login?
Login się nie znalazł?
Przyjdź do naszej.Poda Ci go nasz specjalista. Pamiętaj tylko, żeby zabrać ze sobą dokument tożsamości.
18-03-2023 17:47
19-03-2023 17:53
Hasło do swojego konta zmienisz po wejściu na stronę: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy i skorzystaj z opcji Odblokuj dostępu online.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |