09-04-2022 11:18
14-04-2022 07:32
Login możesz sprawdzić na kilka sposobów:
Adresy i godziny pracy placówek znajdziesz na stronie: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty.
Kiedy będziesz już znał login, hasło zmienisz przez formularz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy. Potrzebny będzie też numer telefonu do autoryzacji, który podałeś w naszym banku. Wyślemy na niego SMS z kodem weryfikacyjnym.
03-08-2022 05:15
03-08-2022 05:42
04-08-2022 03:25
Wystarczy wejść na stronę www.ing.pl, następnie "kontakt i pomoc", centrum pomocy, "nie pamiętam hasła, nadaj nowe hasło". Po wpisaniu niezbędnych danych, na numer telefonu do autoryzacji przyjdzie kod potwierdzający zmianę.
05-02-2023 23:16
06-02-2023 12:48
@Magdalena5:
Nie pamiętam Loginu
Gdzie znajdziesz swój login?
Login się nie znalazł?
Przyjdź do naszej.Poda Ci go nasz specjalista. Pamiętaj tylko, żeby zabrać ze sobą dokument tożsamości.
18-03-2023 17:47
19-03-2023 17:53
Hasło do swojego konta zmienisz po wejściu na stronę: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy i skorzystaj z opcji Odblokuj dostępu online.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |