Odpowiedz

Nie przechodzi płatność internetowa

Kochani, co się dzieje? Od rana próbuję zapłacić kartą wirtualną za zakupy na Aliexpress. Wpisuję kod z SMS-a, otrzymuję potwierdzenie "kod poprawny" i to wszystko. Środki na karcie dalej sobie leżą i nie są przekazywane odbiorcy. Jeszcze 2 tygodnie temu wszystko działało, a dzisiaj jest problem. Przelewy krajowe normalnie mi wychodzą, kartą fizyczną mogę płacić, a tylko z wirtualną coś się porobiło. Napisałem do Was w tej sprawie przez "centrum wiadomości" i też cisza z Waszej strony, a Aliexpress już mi śle przypomnienia o niezrealizowanej płatności.

Odpowiedz
0 Lajków
Michał_b
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-03-2023
Wiadomość 1 z 4 (3 808 wyświetleń)

Re.: Nie przechodzi płatność internetowa

Otrzymałem odpowiedź od pracownika ING, iż wina leży po stronie Aliexpress.
Natomiast dziś przy ponownej próbie zapłaty dostaję komunikat od Aliexpress:
"Płatność nie powiodła się
Ta płatność została odrzucona przez wystawcę karty. Kod błędu: CSC_7200015".
To w końcu po czyjej stronie występuje błąd???
Odpowiedz
0 Lajków
Michał_b
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-03-2023
Wiadomość 2 z 4 (3 776 wyświetleń)

Re.: Nie przechodzi płatność internetowa

Odpięcie i ponowne podpięcie karty po stronie Aliexpress rozwiązało problem.
Odpowiedz
0 Lajków
Michał_b
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-03-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 769 wyświetleń)

Re: Re.: Nie przechodzi płatność internetowa

Świetnie, cieszę się, że udało się rozwiązać problem. Dziękuję za informacje 👍



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 4 (3 745 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Emotikon: Mrugający Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic

...

27-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda

...

27-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.

Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj Emotikon: Mrugający

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy