Odpowiedz

Nie przechodzi płatność internetowa

Kochani, co się dzieje? Od rana próbuję zapłacić kartą wirtualną za zakupy na Aliexpress. Wpisuję kod z SMS-a, otrzymuję potwierdzenie "kod poprawny" i to wszystko. Środki na karcie dalej sobie leżą i nie są przekazywane odbiorcy. Jeszcze 2 tygodnie temu wszystko działało, a dzisiaj jest problem. Przelewy krajowe normalnie mi wychodzą, kartą fizyczną mogę płacić, a tylko z wirtualną coś się porobiło. Napisałem do Was w tej sprawie przez "centrum wiadomości" i też cisza z Waszej strony, a Aliexpress już mi śle przypomnienia o niezrealizowanej płatności.

Odpowiedz
0 Lajków
Michał_b
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-03-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 518 wyświetleń)

Re.: Nie przechodzi płatność internetowa

Otrzymałem odpowiedź od pracownika ING, iż wina leży po stronie Aliexpress.
Natomiast dziś przy ponownej próbie zapłaty dostaję komunikat od Aliexpress:
"Płatność nie powiodła się
Ta płatność została odrzucona przez wystawcę karty. Kod błędu: CSC_7200015".
To w końcu po czyjej stronie występuje błąd???
Odpowiedz
0 Lajków
Michał_b
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-03-2023
Wiadomość 2 z 4 (2 486 wyświetleń)

Re.: Nie przechodzi płatność internetowa

Odpięcie i ponowne podpięcie karty po stronie Aliexpress rozwiązało problem.
Odpowiedz
0 Lajków
Michał_b
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-03-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 479 wyświetleń)

Re: Re.: Nie przechodzi płatność internetowa

Świetnie, cieszę się, że udało się rozwiązać problem. Dziękuję za informacje 👍

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 455 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy