03-12-2020 17:00
Brawo Bruno Bartkiewicz.
Brawo Marek Kondrat.
Brawo ci panowie.
03-12-2020 17:04
prezesi powinni się podać do dymisji albo Holendrzy w trybie natychmiastowym ich zwolnić.
03-12-2020 17:08
prezesi są aktualnie zajęci...
03-12-2020 17:10
pewno kupują i sprzedają akcje
03-12-2020 17:14
Z ostatniego komuniaktu wynika, że sobie darowaliście na razie naprawy? I ruszycie z dalszymi naprawami dopiero w nocy? Czy można się jeszcze spodziewać, że do północy makler zacznie działać?
03-12-2020 17:15 | Edytowano: 03-12-2020 17:16
Czy ktoś z ING mógłby się wypowiedzieć jakoś szerzej w kwestii tej awarii? Sytuacja, której byliśmy dziś świadkami, jest skandaliczna i domaga się jakiegoś oświadczenia ze strony ING, samo "robimy co możemy" nie wystarczy. Dalej nie da się podać terminu, w którym system zacznie działać?
03-12-2020 17:15
"To jedna z najdłuższych niedostępności w naszej historii" - Chyba też w historii polskiej giełdy.
Swoją drogą, jak ogłoszono drugą szczepionkę około 2 tyg. temu i wszyscy zabrali się za kupowanie na giełdzie, to też system maklerski ING-a przestał działać na godzinę - już wtedy włączyła mi się lampka ostrzegawcza.
Ja też przechodzę gdzie indziej. Nie sądzę, by reklamacje i pozwy coś dały, natomiast strata prowizji będzie dla nich odczuwalna.
03-12-2020 17:16
oby im starczyło kasy na akcje
03-12-2020 17:20
"Przepraszamy, nie zdołaliśmy udostępnić Wam Maklera przed końcem sesji giełdowej. Mimo naszych wysiłków, nikt nie zdołał z niego dziś skorzystać. Nie poddajemy się, przed nami kolejna pracowita noc. Walczymy o to, by jutro mieć dla Was lepsze wieści." Ten komunikat jest adekwatny do sytuacji, w której nie działa automat z colą, a nie system transakcyjny w instytucji finansowej.
03-12-2020 17:24
Dajcie złapać chłopakom trochę oddechu. Niech idą do domu odpocząć.
Przecież to nie jest tak prosta praca włączyć tu, wyłączyć tam, przetestować tu, przetestować tam, itd.
Jutro od 8.00 znowu zaczną kombinować jak usunąć awarię. Może będą mieli więcej szczęścia niż dzisiaj.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |