Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

Brawo , cóż za fenomenalny poranek. A dlaczego jeśli można wiedzieć nagminnie zdażają się Wam awarie porównując do konkurencji?

Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 581 z 597 (5 404 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

witam, znowu obserwuję bardzo zwolnione modyfikacje zleceń, niektóre wchodzą od ręki, a niektóre mam tylko komunikat wysłana modyfikata i nic się nie dzieje ze zleceniem, po dłuższym czasie np minuta, dwie dopiero wchodzi na rynek

 

tak samo było ze zleceniem kupna, od dawna widziałem że powinienem dostać te papiery, a biuro maklerskie nie miało ich na stanie, wskoczyły dopiero po dłuższym oczekiwaniu

 

coś tam się znowu laguje

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 582 z 597 (4 866 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Witam,

 

W przypadku problemów proszę w przeglądarce internetowej ( polecam google chrome ).

W   historii przeglądania > wyczyść dane przeglądania > proszę zaznaczyć " Pliki  cookie i inne dane witryn" > wyczyść dane 

                                                      

 Proszę o przelogowanie i ponowne sprawdzenie .

 

Z pozdrowieniami

Zbigniew Żbikowski

Odpowiedz
0 Lajków
ZbigniewZ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
30
5
18-06-2020
Wiadomość 583 z 597 (4 847 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

rozumiem że tylko u mnie nie odświeża się stan papierów, stan konta itd ?

bo kilkanaście transakcji zawarłem ale stan sprzed 15 minut

muszę samemu ogarniać sytuację, na szczęście składanie zleceń jeszcze chodzi ...

 

zaryzykowałem wylogowanie i przelogowanie i stan konta się odświeżył na szczęście

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 584 z 597 (4 377 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

jeżeli zatrzymały się u Ciebie notowania w Maklerze to wyczyść pliki cookies na przeglądarce i się przeloguj. 

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 585 z 597 (4 371 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Nadal nie działa konto w makler, czas zatrzymał się na 9,38,38. Czyszczenie historii i przelogowanie nie pomogło. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
piotrex79
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-04-2022
Wiadomość 586 z 597 (4 363 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

po wyczyszczeniu plików cookies zrestartuj przeglądarkę internetową. To działanie spowoduje że po zalogowaniu zobaczysz aktualne notowania.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 587 z 597 (4 357 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Po tej operacji nadal czas jest ten sam, stan konta się zmienia ale notowania bieżące papierów nie działają na pulpicie. 

Odpowiedz
0 Lajków
piotrex79
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-04-2022
Wiadomość 588 z 597 (4 349 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

mieliśmy problem z jednym z dwunastu serwerów z notowaniami. Wykonanie zaleconych działań spowoduje zalogowanie się do sprawnego serwera. 

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 589 z 597 (4 339 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Dzień dobry,

a jaki problem jest dzisiaj? bo np u mnie zlecenia jeszcze z weekendu są dalej w trakcie modyfikaty, a chciałbym zauważyć że mija już 10 minut po otwarciu systemu... oczywiście wszędzie indziej tylko nie w ing

zlecenia wklepywane dziś od 8.30 mają status dalej zweryfikowane czyli nie są nawet wpuszczane na giełdę tylko sobie wiszą w bm i nie wyszły poza niego

 

jak widzę komunikat że przez weekend będzie makler nieczynny bo kolejna 2059 aktualizacja i modyfikacja to normalnie już mi się podnosi ciśnienie że będzie padaka

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 590 z 597 (3 818 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy