18-12-2020 10:11
po przekierowaniu w celu ściągnięcia notowań max na stronę staticy, mamy do wyboru notowania4max i notowania5max, w tym jakieś wersje najnowsze, pytanie, jaką wersję mam ściągnąć ? tylko te 4max czy nowszą? czy po wysłaniu wiadomości poprzez maklera o dane logowania, muszę coś jeszcze robić czy po prostu poczekać na odpowiedź z uwagi na zapewne ogrom zapytań ?
dziękuję
18-12-2020 10:14
Możesz zainstalować N4Max lub N5Max.
Dane do logowania będą takie same. Jak do nas napisałeś to cierpliwie poczekaj na odpowiedź. Maklerzy mają dużo wiadomości.
18-12-2020 10:37
dziękuję, jeszcze tylko pytanie o ilość ofert w notowaniach, jeśli zmienię w zakładce konto -> informacja o rachunku -> ilość ofert, z pakietu podstawowego na większy, to jak kontrolować opłaty? czy wystarczy sprawdzać moje transakcje w tym miesiącu, i np jeśli w grudniu przejdzie się poziom tych 80tys obrotu to rozumiem że opłata za zwiększona ilość ofert nie zostanie pobrana w miesiącu grudniu ? bo robicie to na koniec miesiąca dopiero ?
18-12-2020 11:22
Działa to tak:
1. opłatę pobieramy w momencie składania dyspozycji. Badamy wtedy obrót w poprzednim miesiącu. Jeśli masz konto aktywne i obrót powyżej 80 tys, zł to masz 5 ofert za darmo, jeśli nie to pobieramy opłatę. Jeśli masz konto elastyczne, to zawsze pobieramy opłatę.
2. Jeśli przechodzisz na kolejny miesiąc to w ostatnim dniu miesiąca badamy obrót czy możesz mieć 5 ofert za darmo na kolejny miesiąc - jeśli tak to zostawiamy ci 5 ofert, jeśli miałbyś zapłacić, to zrzucamy na podstawowy. Jeśli chcesz mieć 5 ofert i zapłacić to musisz złożyć dyspozycję.
Robimy tak, żeby nie naliczyć niechcianej przez klienta opłaty.
18-12-2020 12:04
to teraz już wszytko jasne, dziękuję
22-12-2020 10:05 | Edytowano: 22-12-2020 10:12
Witam,czy dziś znowu jakaś awaria ? Nie wyświetla strony maklera,,strona nie istnieje,,
22-12-2020 10:07
"Dane do logowania będą takie same. Jak do nas napisałeś to cierpliwie poczekaj na odpowiedź. Maklerzy mają dużo wiadomości."
dużo, nie dużo, ale od 18 grudnia trochę już minęło, a wiadomości o danych logowania dalej nie mam
?
22-12-2020 10:25 | Edytowano: 22-12-2020 10:39
Porażka,z telefonu się zaloguję,ale z kompa przez stronę ING już nie.Wszystko działa oprócz zakładki Makler,strona nie istnieje.
Jest,po godzince Makler się ujawnił,sukces.
22-12-2020 11:37
ja dziś nie zaobserwowałem obsuwy w maklerze, nawet już dostałem dane logowania, dziękuję
22-12-2020 13:01
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |