Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

po przekierowaniu w celu ściągnięcia notowań max na stronę staticy, mamy do wyboru notowania4max i notowania5max, w tym jakieś wersje najnowsze, pytanie, jaką wersję mam ściągnąć ? tylko te 4max czy nowszą? czy po wysłaniu wiadomości poprzez maklera o dane logowania, muszę coś jeszcze robić czy po prostu poczekać na odpowiedź z uwagi na zapewne ogrom zapytań ?

dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 531 z 597 (7 123 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Możesz zainstalować N4Max lub N5Max. 

Dane do logowania będą takie same. Jak do nas napisałeś to cierpliwie poczekaj na odpowiedź. Maklerzy mają dużo wiadomości.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 532 z 597 (7 120 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

dziękuję, jeszcze tylko pytanie o ilość ofert w notowaniach, jeśli zmienię w zakładce konto -> informacja o rachunku -> ilość ofert, z pakietu podstawowego na większy, to jak kontrolować opłaty? czy wystarczy sprawdzać moje transakcje w tym miesiącu, i np jeśli w grudniu przejdzie się poziom tych 80tys obrotu to rozumiem że opłata za zwiększona ilość ofert nie zostanie pobrana w miesiącu grudniu ? bo robicie to na koniec miesiąca dopiero ?

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 533 z 597 (7 115 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Działa to tak:

1. opłatę pobieramy w momencie składania dyspozycji. Badamy wtedy obrót w poprzednim miesiącu. Jeśli masz konto aktywne i obrót powyżej 80 tys, zł to masz 5 ofert za darmo, jeśli nie to pobieramy opłatę. Jeśli masz konto elastyczne, to zawsze pobieramy opłatę.

2. Jeśli przechodzisz na kolejny miesiąc to w ostatnim dniu miesiąca badamy obrót czy możesz mieć 5 ofert za darmo na kolejny miesiąc - jeśli tak to zostawiamy ci 5 ofert, jeśli miałbyś zapłacić, to zrzucamy na podstawowy. Jeśli chcesz mieć 5 ofert i zapłacić to musisz złożyć dyspozycję.

Robimy tak, żeby nie naliczyć niechcianej przez klienta opłaty.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 534 z 597 (7 095 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

to teraz już wszytko jasne, dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 535 z 597 (7 087 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Witam,czy dziś znowu jakaś awaria ? Nie wyświetla strony maklera,,strona nie istnieje,,

Odpowiedz
0 Lajków
GrzesieKk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
11-12-2020
Wiadomość 536 z 597 (6 959 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

"Dane do logowania będą takie same. Jak do nas napisałeś to cierpliwie poczekaj na odpowiedź. Maklerzy mają dużo wiadomości."

dużo, nie dużo, ale od 18 grudnia trochę już minęło, a wiadomości o danych logowania dalej nie mam

?

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 537 z 597 (6 958 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Porażka,z telefonu się zaloguję,ale z kompa przez stronę ING już nie.Wszystko działa oprócz zakładki Makler,strona nie istnieje.

Jest,po godzince Makler się ujawnił,sukces.

Odpowiedz
0 Lajków
GrzesieKk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
11-12-2020
Wiadomość 538 z 597 (6 944 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

ja dziś nie zaobserwowałem obsuwy w maklerze, nawet już dostałem dane logowania, dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 539 z 597 (6 920 wyświetleń)
Lukasz11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
22-12-2020
Wiadomość 540 z 597 (6 898 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Likwidacja placówki ING w Jaśle

Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Emotikon: Szczęśliwy Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality

...

31-10-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Specjaliści zajmujący się zajęciami są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

31-10-2024
Zmiana numeru telefonu na estoński.

Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam! 

31-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy