Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

WY NIEUDACZNICY!

rpx1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
3
05-12-2020
Wiadomość 501 z 597 (6 712 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Uuu, słabiutko.
Ja się z ING pozegnam już na bank, jeżeli chodzi o maklera.
Beznadzieja, dno, dno i jeszcze raz dno.
Lorelei
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
2
16-11-2020
Wiadomość 502 z 597 (6 710 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Znowu działa. Przed rozłączeniem zauważyłem że kilka razy musiałem odświeżać stronę bo notowania się nie zmieniały.
Odpowiedz
0 Lajków
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 503 z 597 (6 694 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Witam - Napisałem 3 wiadomości o zwrot prowizji od listopada do grudnia- kiedy będzie owy zwrot?  i czemu nie ma zadnego infa zwrotnego?

Krismis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
03-12-2020
Wiadomość 504 z 597 (6 672 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@Krismis

 

Ze względu na ilość zgłoszeń przygotowujemy się do automatycznego ich przeprocesowania. Żaden wniosek nie pozostanie bez odpowiedzi, tym niemniej ze względu na skalę nie jest możliwe odpowiadanie na nie na bieżąco. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 505 z 597 (6 654 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Ależ ja nawet nie wiem czy ta wiadomość do Państwa doszła-(3 wiadomości)- żadnego potwierdzenia z automatu nic.!- Masakra jakaś- Jeśli spodobało ci się moje Pytanie- odpowiedz na nie RZECZOWO - nie dając LAJKA...

Odpowiedz
0 Lajków
Krismis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
03-12-2020
Wiadomość 506 z 597 (6 649 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Dokładnie. Dołączam się do pytania. Do kiedy mamy oczekiwać zwrotu prowizji? Ja chce tylko dostac zwrot i stad spadam póki mogę to zrobić za darmo.
Odpowiedz
0 Lajków
Lorelei
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
2
16-11-2020
Wiadomość 507 z 597 (6 612 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

"Ze względu na ilość zgłoszeń przygotowujemy się do automatycznego ich przeprocesowania. Żaden wniosek nie pozostanie bez odpowiedzi, tym niemniej ze względu na skalę nie jest możliwe odpowiadanie na nie na bieżąco."

 

mi taka odpowiedź jak najbardziej wystarczy, wcześniej też napisałem maila, został bez odpowiedzi, ponowiłem więc tym razem cytując wręcz zalecaną formułkę dotyczącą zwrotu prowizji i teraz po prostu wystarczy poczekać na zwrot

 

wszędzie jest lipa, ponad tydzień temu opłaciłem zakupionego laptopa w jednej z sieci sklepów, dodzwonić się do nich na infolinię to taki sam wyczyn jak w tutaj, dodatkowo pani zapewniła mnie że wyjdzie z magazynu u nich 3 dni temu, mam nadzieję że dojdzie do mnie, zanim ja wyjadę na święta ...

 

zostało tylko czekać, także tutaj na zwrot prowizji, już bez zbędnych nerwów, że mail nie doszedł, najwyżej po fakcie zainterweniować jak nie będzie wpływu

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 508 z 597 (6 611 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Pytanie do moderatorów i forumowiczów.
Dlaczego znów nie działa zakładka zyski/straty? To się oblicza dopiero po paru dniach od transakcji czy powinno być od razu.
Forumowicze jak to wygląda u Was?
Odpowiedz
0 Lajków
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 509 z 597 (6 509 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Ten Makler to jakaś porażka,kolejny dzień się zawiesza. Próbuję na różnych kompach i to samo,a chyba najgorzej jest gdy jest dużo wejść. Tak jak dzisiaj od 16,30 nic nie można było zrobić,ciągle się wieszał. Teraz gdy GPW się skończyło jest lepiej,więc to jest wina ze strony ING. Porażka.

Odpowiedz
0 Lajków
GrzesieKk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
11-12-2020
Wiadomość 510 z 597 (6 370 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy