09-12-2020 16:21
Po konsultacji z naszymi maklerami. Ujemne wartości są możliwe i nie jest to nic niestandardowego. Może to wynikać np. ze spadku wartości zabezpieczenia dla OTP. Natomiast dla sprawdzenia konkretnych sytuacji i konkretnych liczb już musiałbyś kontaktować się z naszą infolinią.
Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00
Informacje ogólne, zlecenia, dyspozycje:
801 127 301 lub +48 32 357 00 32 (koszt połączenia wg stawek operatora)
Wyślij e-mail: biuromaklerskie@ing.pl
10-12-2020 02:39
Inicjatywa zwrotu prowizji od 1 listopada jest OK. Byłem dość aktywny, więc jakieś zadośćuczynienie to jest. Nie wyrówna mi to strat, miałem zamiar zainwestować w Lotos w ubiegły czwartek z OTP, niemniej dzisiaj odbiłem sobie trochę na Lotosie właśnie no i bez prowizji. Nie tak, jakbym wykonał plan z zeszłego tygodnia, ale jednak poprawiło mi humor, no i zachowanie banku jednak nie polegało na notatniku i długopisie gratis. Mam nadzieję, że nie będzie już więcej takich awarii, bo w przeciwnym razie nie będzie wyjścia jak przeniesienie konta gdzie indziej.
10-12-2020 09:06
dzisiaj lagowanie na JSW na drugiej przeglądarce.
To już nie przypadek.
Konkretnie ta spółka.
10-12-2020 09:10
No to mam. Utracono połączenie z notowaniami.
10-12-2020 09:27
Znowu syf im nie działa
10-12-2020 09:29
69 godzin niedostępności i niecały tydzień później znów problemy z logowaniem do ING Makler. Czy rozpisaliście już przetarg na nowego operatora backendu?
10-12-2020 09:30
10-12-2020 09:32 | Edytowano: 10-12-2020 09:32
10-12-2020 09:32
10-12-2020 09:37
No i zamiast skeszować lotos po 43,50 pln to skeszowałem po 43,10 pln, przy kilku tysiącach akcji robi różnice, psia mać
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |