03-12-2020 13:31
mało mnie to interesuje, jeśli nie działa makler, to ilość pracowników infolinii powinna być w trybie natychmiastowym zwiększona... kolejne 2 transakcje przeszły mi koło nosa... za przepraszam zawartość mojego portfela nie wzrośnie...
03-12-2020 13:34
Cos próbują, bo laguje strona konta.
03-12-2020 13:38
chyba mam więcej (nie)"szczęścia", bo moja muzyka po 18 minutach nadal gra...
03-12-2020 13:44
już nie mogłem edytować posta... więc relacjonuję dalej na nowym
dzwonię do maklera. Czas start godz. 13:20... zobaczymy po ilu minutach mnie połączy...
13:24 - wciąż gra muzyka...
13:28 - muzyka gra, ale już lekko irytuje... przydałoby się, by jakąś dłuższą ścieżkę dźwiękową ustawili...
13:32 - wkur...ąca ta muzyczka. Może zmieńcie już ten repertuar... czekam dalej...
13:36 - dalej gra... już w sumie nie wiem po co czekam, skoro notowania się zmieniają co sekundę i składanie w tej sekundzie zlecenia nie ma sensu... ale co zrobić czekam dalej...
13:43 muzyka zmieniła się z sygnał połączenia... a po 8 sygnałach znów zagrała muzyka...
na marginesie dobrze ze rozmowy telefoniczne nie kosztują tyle do 10 lat temu, bo już by mi rachunek nabiło..
03-12-2020 14:23
Czy ktoś coś wie - gdzie my żyjemy.
03-12-2020 14:25
"Robimy wszystko co możemy." ![]()
03-12-2020 14:27
Zgłaszanie reklamacji
Jeśli chcesz zgłosić reklamację wynikającą z tej niedostępności, przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące operacji, której nie udało Ci się wskutek awarii wykonać. Będziemy ich potrzebować, by tę reklamację rozpatrzyć.
Reklamację zgłoś poprzez wiadomość w Moim ING.
Reklamację możesz również zgłosić przez infolinię: 32 357 00 32 lub 801 127 301
Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń i pytań kontakt z nami tą drogą może być utrudniony.
03-12-2020 14:29
moderatorzy przestańcie ludzi wkurzać " robimy co możemy"
Jesteście nie poważni jak i wasz cały ten śmieszny bank.
03-12-2020 14:33
jak oni to rozpatrzą że chciałem pozbyć sie papierów? Czy w ogóle jestem w stanie to im udowodnić?
03-12-2020 14:36
Nie, ale złóż reklamację. Do pozwu zbiorowego potrzebne jest potwierdzenie odrzucenia przez nich takowej.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |