03-12-2020 13:31
mało mnie to interesuje, jeśli nie działa makler, to ilość pracowników infolinii powinna być w trybie natychmiastowym zwiększona... kolejne 2 transakcje przeszły mi koło nosa... za przepraszam zawartość mojego portfela nie wzrośnie...
03-12-2020 13:34
Cos próbują, bo laguje strona konta.
03-12-2020 13:38
chyba mam więcej (nie)"szczęścia", bo moja muzyka po 18 minutach nadal gra...
03-12-2020 13:44
już nie mogłem edytować posta... więc relacjonuję dalej na nowym
dzwonię do maklera. Czas start godz. 13:20... zobaczymy po ilu minutach mnie połączy...
13:24 - wciąż gra muzyka...
13:28 - muzyka gra, ale już lekko irytuje... przydałoby się, by jakąś dłuższą ścieżkę dźwiękową ustawili...
13:32 - wkur...ąca ta muzyczka. Może zmieńcie już ten repertuar... czekam dalej...
13:36 - dalej gra... już w sumie nie wiem po co czekam, skoro notowania się zmieniają co sekundę i składanie w tej sekundzie zlecenia nie ma sensu... ale co zrobić czekam dalej...
13:43 muzyka zmieniła się z sygnał połączenia... a po 8 sygnałach znów zagrała muzyka...
na marginesie dobrze ze rozmowy telefoniczne nie kosztują tyle do 10 lat temu, bo już by mi rachunek nabiło..
03-12-2020 14:23
Czy ktoś coś wie - gdzie my żyjemy.
03-12-2020 14:25
"Robimy wszystko co możemy."
03-12-2020 14:27
Zgłaszanie reklamacji
Jeśli chcesz zgłosić reklamację wynikającą z tej niedostępności, przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące operacji, której nie udało Ci się wskutek awarii wykonać. Będziemy ich potrzebować, by tę reklamację rozpatrzyć.
Reklamację zgłoś poprzez wiadomość w Moim ING.
Reklamację możesz również zgłosić przez infolinię: 32 357 00 32 lub 801 127 301
Z uwagi na dużą liczbę zgłoszeń i pytań kontakt z nami tą drogą może być utrudniony.
03-12-2020 14:29
moderatorzy przestańcie ludzi wkurzać " robimy co możemy"
Jesteście nie poważni jak i wasz cały ten śmieszny bank.
03-12-2020 14:33
jak oni to rozpatrzą że chciałem pozbyć sie papierów? Czy w ogóle jestem w stanie to im udowodnić?
03-12-2020 14:36
Nie, ale złóż reklamację. Do pozwu zbiorowego potrzebne jest potwierdzenie odrzucenia przez nich takowej.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |