22-12-2016 20:05
Witam,
czy Moje faktury są obsługiwane wyłącznie w starej wersji systemu? W nowej nie mogę ich znaleźć
pozdr
23-12-2016 06:42
Nie udostepniliśmy jeszcze tej funkcji w nowy systemie Moje ING. Obecnie możesz z niej korzystać tylko przez ING BankOnLine.
07-03-2017 11:41
Co dalej z usłgą "Moje Faktury", ponieważ 20 marca wyłączacie starą wersje ING BankOnLine.
Czy zostanie przeniona do nowej wersji ?
08-03-2017 07:25
20 marca wyłączymy jedynie możliwość bezpośredniego logowania się do usługi ING BankOnLine. Po zalogowaniu się do MojegoING nadal będzie opcja przejścia do poprzedniej wersji. Usługa Moje Faktury będzie przeniesiona w późniejszym terminie - trudno mi odpowiedzieć kiedy.
11-07-2017 10:39
Usługa Moje Faktury nie działa. Przyszła do mnie wiadomość z linkiem i przekierowuje mnie z powrotem na stronę główną.
Czy usługa została całkowicie wyłączona, nawet nie wiem jak tą usługę unieważnić.
11-07-2017 20:48
Dostęp do usługi Moje faktury masz nadal w ING BankOnLine. Po zalogowaniu do Mojego ING w lewym dolnym rogu ekranu wybierz "poprzednia wersja systemu". Następnie wejdź proszę do zakładki "przelewy" i "Moje faktury". Tam masz dostęp do opcji związanych z tą usługą. W części lista akceptacji możesz wycofać wyrażone zgody.
13-07-2017 00:08
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |