22-12-2016 20:05
Witam,
czy Moje faktury są obsługiwane wyłącznie w starej wersji systemu? W nowej nie mogę ich znaleźć
pozdr
23-12-2016 06:42
Nie udostepniliśmy jeszcze tej funkcji w nowy systemie Moje ING. Obecnie możesz z niej korzystać tylko przez ING BankOnLine.
07-03-2017 11:41
Co dalej z usłgą "Moje Faktury", ponieważ 20 marca wyłączacie starą wersje ING BankOnLine.
Czy zostanie przeniona do nowej wersji ?
08-03-2017 07:25
20 marca wyłączymy jedynie możliwość bezpośredniego logowania się do usługi ING BankOnLine. Po zalogowaniu się do MojegoING nadal będzie opcja przejścia do poprzedniej wersji. Usługa Moje Faktury będzie przeniesiona w późniejszym terminie - trudno mi odpowiedzieć kiedy.
11-07-2017 10:39
Usługa Moje Faktury nie działa. Przyszła do mnie wiadomość z linkiem i przekierowuje mnie z powrotem na stronę główną.
Czy usługa została całkowicie wyłączona, nawet nie wiem jak tą usługę unieważnić.
11-07-2017 20:48
Dostęp do usługi Moje faktury masz nadal w ING BankOnLine. Po zalogowaniu do Mojego ING w lewym dolnym rogu ekranu wybierz "poprzednia wersja systemu". Następnie wejdź proszę do zakładki "przelewy" i "Moje faktury". Tam masz dostęp do opcji związanych z tą usługą. W części lista akceptacji możesz wycofać wyrażone zgody.
13-07-2017 00:08
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |