Odpowiedz

Moje faktury

Witam,

czy Moje faktury są obsługiwane wyłącznie w starej wersji systemu? W nowej nie mogę ich znaleźć

 

pozdr

Odpowiedz
0 Lajków
loonatik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
22-12-2016
Wiadomość 1 z 7 (10 313 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Nie udostepniliśmy jeszcze tej funkcji w nowy systemie Moje ING. Obecnie możesz z niej korzystać tylko przez ING BankOnLine.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (10 272 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Co dalej z usłgą "Moje Faktury", ponieważ 20 marca wyłączacie starą wersje ING BankOnLine.
Czy zostanie przeniona do nowej wersji ?

Odpowiedz
0 Lajków
wojkul
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-03-2017
Wiadomość 3 z 7 (9 582 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

20 marca wyłączymy jedynie możliwość bezpośredniego logowania się do usługi ING BankOnLine. Po zalogowaniu się do MojegoING nadal będzie opcja przejścia do poprzedniej wersji. Usługa Moje Faktury będzie przeniesiona w późniejszym terminie - trudno mi odpowiedzieć kiedy.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (9 552 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Usługa Moje Faktury nie działa. Przyszła do mnie wiadomość z linkiem i przekierowuje mnie z powrotem na stronę główną.

Czy usługa została całkowicie wyłączona, nawet nie wiem jak tą usługę unieważnić.

Odpowiedz
0 Lajków
wojkul
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-03-2017
Wiadomość 5 z 7 (8 815 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Dostęp do usługi Moje faktury masz nadal w ING BankOnLine. Po zalogowaniu do Mojego ING w lewym dolnym rogu ekranu wybierz "poprzednia wersja systemu". Następnie wejdź proszę do zakładki "przelewy" i "Moje faktury". Tam masz dostęp do opcji związanych z tą usługą. W części lista akceptacji możesz wycofać wyrażone zgody.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 7 (8 757 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Dziękuję, nie pomyślałem, żeby przejść do starej wersji. Link w wiadomościach mnie zmylił.
Odpowiedz
0 Lajków
wojkul
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-03-2017
Wiadomość 7 z 7 (8 653 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.

29-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@SebastianM:

 


Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS Emotikon: Mrugający

 

Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie Emotikon: Mrugający

 

29-11-2024
Re.: Awaria bankomatu

Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.

29-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy