Odpowiedz

Moje ING - wyłączenie płatności zbliżeniowych

[ Edytowane ]

Nie mogę znaleźć w nowym systemie bankowości Moje ING możliwości wyłączenie płatności zbliżeniowych na karcie Visa. Czy istniej taka możliwość? Wiem, że mogę to zrobić przez "starą" bankowość internetową ale mimo wszystko taka opcją powinna być też w Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Starx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
18-12-2016
Wiadomość 1 z 9 (16 675 wyświetleń)

Re.: Moje ING - wyłączenie płatności zbliżeniowych

Możesz wyłączyć funkcję płatności zbliżeniowych karty Visa (nie dotyczy Visa Business Zbliżeniowa). Zrobisz to na trzy sposoby:

  • pod numerem telefonu: 801 222 222
  • w oddziale naszego banku
  • W bankowości internetowej nowej też nie znalazłem
Odpowiedz
0 Lajków
maziuk95
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
8
12-11-2016
Wiadomość 2 z 9 (16 610 wyświetleń)

Re.: Moje ING - wyłączenie płatności zbliżeniowych

Kiedyś próbowałem i infolinia orzekła, że się nie da.

Odpowiedz
0 Lajków
dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 3 z 9 (16 588 wyświetleń)

Re.: Moje ING - wyłączenie płatności zbliżeniowych

http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/zblizeniowe
Tu tak podali, w sumie mój kolega kiedyś wyłączał tak. Spróbuj jeszcze raz może się uda Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
maziuk95
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
8
12-11-2016
Wiadomość 4 z 9 (16 579 wyświetleń)

Re.: Moje ING - wyłączenie płatności zbliżeniowych

@Starx W nowej bankowości elektronicznej czyli Moim ING nie ma jeszcze opcji wyłączenia płatności zbliżeniowych dla karty płatniczej. Oczywiście wpraowadzimy ją w kolejnych aktualizacjach. Tak jak zauważono wyżej zbliżeniowość można wyłączyć:

  • w dowolnej placówce naszego banku,
  • dzwoniąć na infolinię pod numerem 801 222 222 lub 32 357 00 69,
  • w bankowości elektronicznej po zalogowaniu (obecnie tylko w ING BankOnLine).
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 5 z 9 (16 572 wyświetleń)

Re.: Moje ING - wyłączenie płatności zbliżeniowych

To tylko kolejny przykład na dobrą współpracę Bank - Klient. Otrzymałem jedną z pierwszych edycji kart z funkcją płatności zbliżeniowych, chociaż jej nie zamawiałem. Mimo reklamacji, wizyt w oddziale itp. nie dało się wyłączyć funkcji płatności zbliżeniowych - bo według ING nie było takiej możliwości technicznej. Kiedy Rada ds. Systemu Płatniczego NBP, wydała rekomendację w sprawie kart zbliżeniowych nagle możliwość się pojawiła. Od tego czasu nie mam takiej karty.

A wyłączenie funkcji zbliżeniowej można wykonać samodzielnie, przewiercając kartę - szybciej i pewniej niż wizyta w oddziale.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 6 z 9 (16 474 wyświetleń)

Re.: Moje ING - wyłączenie płatności zbliżeniowych

Nie niszcząć platiku, to ciekawe, który bank jeszcze wydaje kartę bez funkcj zbliżeniowej. Znam kredytowe tego typu, ale debetowa do rachunku?

@mtommimasz jakąś nową tego typu, skąd?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 9 (16 434 wyświetleń)

Re.: Moje ING - wyłączenie płatności zbliżeniowych


mcumberpl pisze:

Nie niszcząć platiku, to ciekawe, który bank jeszcze wydaje kartę bez funkcj zbliżeniowej. Znam kredytowe tego typu, ale debetowa do rachunku?

@mtommimasz jakąś nową tego typu, skąd?


No nie, plastik trzeba zniszczyć, w tym sensie, że antenka biegnie wokół brzegu i trzeba ją przewiercić.

Natomiast bywają jeszcze wydawane karty bez funkcji zbliżeniowych, np. Visa Elektron w Deutsche Banku. Samego banku wyjątkowo (!) nie poleceam, ale mają taką kartę w aktualnej ofercie.

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 8 z 9 (16 411 wyświetleń)

Re.: Moje ING - wyłączenie płatności zbliżeniowych

Dzięki za informacje.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 9 (16 402 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy