Odpowiedz

Moduł Makler niedostępny

Czy jest jakaś awaria? Od 10 minut próbuję się dostać do Modułu Makler, ale zamiast notowań pokazuje się tylko pusta strona.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 3 (7 575 wyświetleń)

Re: Moduł Makler niedostępny

Obecnie moduł Makler powinien działać prawidłowo. Proszę spróbuj wyczyścić swoją przeglądarkę z historii przeglądania, plików cookie i plików tymczasowych, następnie wyłącz ją i włącz. Możesz też spróbować zalogować się z innej przeglądarki, jeśli masz taką możliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
606
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (7 573 wyświetleń)

Re: Moduł Makler niedostępny

Wygląda na to jakby czyszczenie przeglądarki pomogło. Dziękuję.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (7 568 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

Wy sobie ewidentnie robicie jaja ze swoich klientów, przykro się na to patrzy Emotikon: Mrugający

19-09-2025
Re: Re.: Klucz u2f

Na tę chwilę nadal usługa kluczy U2F nie jest udostępniona dla systemu ING Business. 

19-09-2025
Re.: Klucz u2f

Czy coś się zmieniło lub takie zmiany są w planach?

19-09-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy