Odpowiedz

Moduł Makler niedostępny

Czy jest jakaś awaria? Od 10 minut próbuję się dostać do Modułu Makler, ale zamiast notowań pokazuje się tylko pusta strona.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 3 (6 768 wyświetleń)

Re: Moduł Makler niedostępny

Obecnie moduł Makler powinien działać prawidłowo. Proszę spróbuj wyczyścić swoją przeglądarkę z historii przeglądania, plików cookie i plików tymczasowych, następnie wyłącz ją i włącz. Możesz też spróbować zalogować się z innej przeglądarki, jeśli masz taką możliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
126
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (6 766 wyświetleń)

Re: Moduł Makler niedostępny

Wygląda na to jakby czyszczenie przeglądarki pomogło. Dziękuję.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (6 761 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Przelewy na telefon. Blik

Mam problem z przelewami blik na telefon. Loguję się do aplikacji ING, wchodzę na Blika, wybieram przelew na telefon i w tym momencie aplikacja sie zamyka. (A dokładniej mówiąc to przy ładowaniu listy...

03-02-2025
Re.: Sprzedaż mieszkania a zaległość

Prosimy, skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w aplikacji lub w telefonicznie pod numerem 32 357 00 57.

03-02-2025
Re.: List mazalny i wniosek do sądu - uruchomienie II transzy kredytu.

Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, że ten czas wypłaty II transzy będzie się zbliżać skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi, na czacie w aplikacji lub w telefonicznie Sprawdzą dokł

...

03-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy