Bankowość internetowa

Odpowiedz

Dzienne limity transakcyjne - sprawdzenie ostatnio zapisanych wartości

Witam,

13 maja aktywowałam otrzymaną kartę VISA zbliżeniową dla Konta Direct oraz kilka minut później zmieniłam Dzienne limity transakcyjne dla tej karty. Korzystam z przeglądarki Google Chrome na komputerze stacjonarnym.

W rejestrze zdarzeń bankowości elektronicznej zostało to opisane jako:

 

Pn. 13.05.2019, 21:08
Internet
Do karty nr 4246 **** **** 0020 zmieniono dzienne limity: transakcje bezgotówkowe 500 PLN , płatności kartą w internecie 500 PLN, transakcje gotówkowe 5000 PLN

Dzisiaj, 15 maja, chciałam sprawdzić czy Dzienne limity transakcyjne zostały zapisane i okazało się że niezupełnie. Limit płatności kartą za granicą ustawiałam na 0 PLN a teraz wyświetla mi się że ma on taką samą wartość jaką ustawiłam dla limitu płatności kartą w internecie (500 PLN).

Podobnie limit wypłaty gotówki kartą za granicą ustawiałam na 0 PLN a teraz wyświetla mi się że ma on taką samą wartość jaką ustawiłam dla limitu wypłaty gotówki kartą w kraju (5000 PLN).

Gdzieś jest błąd logiczny. Pierwsza możliwość jest taka że skrypt nie pobiera właściwych danych do wyświetlenia w bankowości internetowej ale zapisał moje limity transakcji za granicą tak jak chciałam czyli na 0 PLN.

Druga możliwość (gorsza) jest taka że skrypt zapisał do bazy danych nie takie wartości limitów transakcji zagranicznych jakie ja ustaliłam w formularzu.

Proszę to przetestować, sprawdzić i wyjaśnić.

Pozdrawiam,  - Joanna

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
04-01-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 950 wyświetleń)

Re: Dzienne limity transakcyjne - sprawdzenie ostatnio zapisanych wartości

Przepraszam, że wracamy do Ciebie z odpowiedzią po tak długim czasie. Musieliśmy dokładnie sprawdzić opisaną przez Ciebie sytuację i proces zmiany limitów transakcyjnych na karcie. Dziękuję za Twoją wiadomość i wszystkie informacje. Rzeczywiście jest to błąd nad którym już pracujemy. Postaramy się poprawić to najszybciej jak to możliwe. Jeśli teraz chcesz zmienić swoje limity na poprawne to możemy to zrobić na infolinii pod numerem 32 357 00 12. Infolinia jest czynna 24/7 więc zachęcam do kontaktu o dowolnej porze Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
457
104
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 834 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dochód z działalności

Jeśli działalność została zamknięta to nie bierze się jej pod uwagę przy składaniu wniosku, jeśli działalność jest teraz zawieszona, to bierze się pod uwagę dochód wykazany w zeznaniu rocznym za 2021

...

03-02-2023
Płatność za autostrady w aplikacji

Dlaczego w aplikacji nie mogę opłacić przejazdu za wszystkie odcinki autostrad, które obsługuje Autopay?

Przecież te dwa odcinki autostrad, które są już dostępne obsługujecie za pomocą Autopay? Dlaczeg

...

03-02-2023
Re: Złe długi jak sobie radzicie?

W celu uzupełnienia ulgi za złe długi w JPK_V7, należy przy tworzeniu JPK wybrać Opcje > Utwórz > Utwórz wykorzystując formularz. 
Na formularzy należy zaznaczyć Podatek naliczony - do odliczenia > Zaw

...

03-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy