Bankowość internetowa

Odpowiedz

Makler pulpit - brak informacji, brak odświeżania

Składając zlecenie w maklerze w "pultpit",

 

- na liście zleceń nie pojawia się złożone zlecenie

- na liście transakcji nie pojawiają się zrealizowane transakcje

- po wykonaniu zlecenia zlecenie NIE ZNIKA ze złożonych zleceń

 

jedyna opcja na działanie to - przelogowanie i wtedy dopiero zlecenie się aktualizują. Ektstremalnie frustrujące 😤

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 1 z 5 (7 143 wyświetleń)

Re.: Makler pulpit - brak informacji, brak odświeżania

wczoraj cały dzień tak działało, liczyłem że dziś rano będzie inaczej, już poprawione

ale skądże...

jak ktoś gra na daytrading i robi kilkadziesiąt transakcji dziennie, a papier jest np w silnych ruchach, to nawet nie wie co kupił kiedy kupił po ile mu wpadło, po ile może wystawić, normalnie katastrofa

 

ale jak człowiek w zwykłym sklepie słyszy że ing znowu padło i tak średnio co jakieś 2 tygodnie mają problemy i panie z kasy mówią że muszą zmienić "bank", to co człowiek robi tu w biurze maklerskim

ja się pytam

chyba głównie do siebie, przyzwyczajenie drugą naturą człowieka, lenistwo też, ale ja mam już pod korek tych awarii

 

arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 2 z 5 (7 086 wyświetleń)

Re.: Makler pulpit - brak informacji, brak odświeżania

Dokładnie, a wysyłając wiadomość przez "Wiadomości" kazali mi wyczyścić cookiesy, a jak wytłumaczyłem czemu to nic nie da to oczywiście zero odpowiedzi...

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 3 z 5 (7 081 wyświetleń)

Re.: Makler pulpit - brak informacji, brak odświeżania

Działa!!!!!

po nastepnym przelogowaniu już łapie
Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 4 z 5 (7 064 wyświetleń)

Re.: Makler pulpit - brak informacji, brak odświeżania

Proszę się przelogować. Usunęliśmy problem.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 5 z 5 (7 056 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy