21-06-2021 09:09
Składając zlecenie w maklerze w "pultpit",
- na liście zleceń nie pojawia się złożone zlecenie
- na liście transakcji nie pojawiają się zrealizowane transakcje
- po wykonaniu zlecenia zlecenie NIE ZNIKA ze złożonych zleceń
jedyna opcja na działanie to - przelogowanie i wtedy dopiero zlecenie się aktualizują. Ektstremalnie frustrujące 😤
22-06-2021 09:22
wczoraj cały dzień tak działało, liczyłem że dziś rano będzie inaczej, już poprawione
ale skądże...
jak ktoś gra na daytrading i robi kilkadziesiąt transakcji dziennie, a papier jest np w silnych ruchach, to nawet nie wie co kupił kiedy kupił po ile mu wpadło, po ile może wystawić, normalnie katastrofa
ale jak człowiek w zwykłym sklepie słyszy że ing znowu padło i tak średnio co jakieś 2 tygodnie mają problemy i panie z kasy mówią że muszą zmienić "bank", to co człowiek robi tu w biurze maklerskim
ja się pytam
chyba głównie do siebie, przyzwyczajenie drugą naturą człowieka, lenistwo też, ale ja mam już pod korek tych awarii
22-06-2021 09:27
Dokładnie, a wysyłając wiadomość przez "Wiadomości" kazali mi wyczyścić cookiesy, a jak wytłumaczyłem czemu to nic nie da to oczywiście zero odpowiedzi...
22-06-2021 11:09
22-06-2021 11:50
Proszę się przelogować. Usunęliśmy problem.
Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.
27-12-2025Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |