Bankowość internetowa

Odpowiedz

Makler pulpit - brak informacji, brak odświeżania

Składając zlecenie w maklerze w "pultpit",

 

- na liście zleceń nie pojawia się złożone zlecenie

- na liście transakcji nie pojawiają się zrealizowane transakcje

- po wykonaniu zlecenia zlecenie NIE ZNIKA ze złożonych zleceń

 

jedyna opcja na działanie to - przelogowanie i wtedy dopiero zlecenie się aktualizują. Ektstremalnie frustrujące 😤

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 1 z 5 (1 489 wyświetleń)

Re.: Makler pulpit - brak informacji, brak odświeżania

wczoraj cały dzień tak działało, liczyłem że dziś rano będzie inaczej, już poprawione

ale skądże...

jak ktoś gra na daytrading i robi kilkadziesiąt transakcji dziennie, a papier jest np w silnych ruchach, to nawet nie wie co kupił kiedy kupił po ile mu wpadło, po ile może wystawić, normalnie katastrofa

 

ale jak człowiek w zwykłym sklepie słyszy że ing znowu padło i tak średnio co jakieś 2 tygodnie mają problemy i panie z kasy mówią że muszą zmienić "bank", to co człowiek robi tu w biurze maklerskim

ja się pytam

chyba głównie do siebie, przyzwyczajenie drugą naturą człowieka, lenistwo też, ale ja mam już pod korek tych awarii

 

arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
24
03-12-2020
Wiadomość 2 z 5 (1 432 wyświetleń)

Re.: Makler pulpit - brak informacji, brak odświeżania

Dokładnie, a wysyłając wiadomość przez "Wiadomości" kazali mi wyczyścić cookiesy, a jak wytłumaczyłem czemu to nic nie da to oczywiście zero odpowiedzi...

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 3 z 5 (1 427 wyświetleń)

Re.: Makler pulpit - brak informacji, brak odświeżania

Działa!!!!!

po nastepnym przelogowaniu już łapie
Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 4 z 5 (1 410 wyświetleń)

Re.: Makler pulpit - brak informacji, brak odświeżania

Proszę się przelogować. Usunęliśmy problem.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
36
6
12-06-2020
Wiadomość 5 z 5 (1 402 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy