Bankowość internetowa

Odpowiedz

Księgowość ING - kolejne usprawnienia - podgląd oraz wprowadzana korekta

Proponuję rozważanie przez Państwa wprowadzenia dwóch funkcjonalności:

 

1) Obecnie dokumenty wprowadzone ręcznie nie mają podglądu - przeglądanie ich jest niewygodne.

Rozwiązaniem byłaby możliwość ustawienia załącznika jako podgląd dokumentu.

(Sytuacja z ostatniej niedzieli - odczytywanie dokumentów - ocr - trwało do kilku godzin, niektóre dokumenty wprowadzone zostały przeze mnie ręcznie, dodany do nich został załącznik w postaci skanu, niestety nie mam możliwości ustawienia podglądu i wygodnego przeglądania zawartości źródłowego dokumentu, jak w tych odczytanych).

 

2) Dokumentom zakupowym wprowadzonym ręcznie można wystawić korektę - koryguje się wpisane wcześniej pozycje, faktura ma postać - było, powinno być, różnica - wygodnie i czytelnie.

 

Niestety odczytane dokumenty zakupu nie mają możliwości podobnego wprowadzenia dokumentu korygującego - można wprowadzić "zwykłą" fakturę zakupu z oznaczeniem, że to korekta - nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
HES
HES
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
1
07-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 400 wyświetleń)

Re: Księgowość ING - kolejne usprawnienia - podgląd oraz wprowadzana korekta

Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 351 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy