21-11-2021 11:05
Witam,
Wygenerowany plik JPK_EWP chciałem zweryfikować na stronie podatki.gov.pl narzędziem umozliwiającym podgląd plików JPK - niestety wystąpił błąd odczytu, na wielu przeglądarkach, dla kilku plików z różnych miesięcy - pliki bez problemu otwierają się w notatniku.
Czy format pliku JPK_EWP w Państwa programie księgowym jest aktualny?
Z poważaniem.
22-11-2021 10:57
W sprawie opisanego błędu, skontaktuj się proszę z naszym działem ING Księgowość.
Specjaliści są dostępni pod numerem 32 357 88 77. Tutaj znajdziesz inne sposoby kontaktu.
23-11-2021 18:53
Helpdesk MF przesłał taką odpowiedź: W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że narzędzie „Podgląd i edycja pliku" udostępnione na stronie https://e-mikrofirma.mf.gov.pl/jpk-form/form-selection dotyczy struktury JPK_V7M oraz JPK_V7K.
Problem rozwiązany.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |