21-11-2021 11:05
Witam,
Wygenerowany plik JPK_EWP chciałem zweryfikować na stronie podatki.gov.pl narzędziem umozliwiającym podgląd plików JPK - niestety wystąpił błąd odczytu, na wielu przeglądarkach, dla kilku plików z różnych miesięcy - pliki bez problemu otwierają się w notatniku.
Czy format pliku JPK_EWP w Państwa programie księgowym jest aktualny?
Z poważaniem.
22-11-2021 10:57
W sprawie opisanego błędu, skontaktuj się proszę z naszym działem ING Księgowość.
Specjaliści są dostępni pod numerem 32 357 88 77. Tutaj znajdziesz inne sposoby kontaktu.
23-11-2021 18:53
Helpdesk MF przesłał taką odpowiedź: W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że narzędzie „Podgląd i edycja pliku" udostępnione na stronie https://e-mikrofirma.mf.gov.pl/jpk-form/form-selection dotyczy struktury JPK_V7M oraz JPK_V7K.
Problem rozwiązany.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |