21-11-2021 11:05
Witam,
Wygenerowany plik JPK_EWP chciałem zweryfikować na stronie podatki.gov.pl narzędziem umozliwiającym podgląd plików JPK - niestety wystąpił błąd odczytu, na wielu przeglądarkach, dla kilku plików z różnych miesięcy - pliki bez problemu otwierają się w notatniku.
Czy format pliku JPK_EWP w Państwa programie księgowym jest aktualny?
Z poważaniem.
22-11-2021 10:57
W sprawie opisanego błędu, skontaktuj się proszę z naszym działem ING Księgowość.
Specjaliści są dostępni pod numerem 32 357 88 77. Tutaj znajdziesz inne sposoby kontaktu.
23-11-2021 18:53
Helpdesk MF przesłał taką odpowiedź: W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że narzędzie „Podgląd i edycja pliku" udostępnione na stronie https://e-mikrofirma.mf.gov.pl/jpk-form/form-selection dotyczy struktury JPK_V7M oraz JPK_V7K.
Problem rozwiązany.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |