Odpowiedz

Kody rabatowe

Chciałabym skorzystać z kodu do Dajar niestety wyświetla się Emotikon: Językula kodów została wyczerpana. Prosimy o sprawdzenie w innym terminie. Czy można byłoby coś zaradzić ?
Odpowiedz
0 Lajków
Spolecznying
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-10-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 288 wyświetleń)

Re: Kody rabatowe

Prosimy, sprawdź ponownie. Kody rabatowe już powinny być dostępne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1098
220
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (4 182 wyświetleń)

Re.: Kody rabatowe

Z tego co zauważyłem, to co 1-2 tygodnie pula kodów się odświeża Emotikon: Bardzo szczęśliwy także warto "czatować" Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 3 z 3 (4 023 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy