Odpowiedz

Kody rabatowe

Chciałabym skorzystać z kodu do Dajar niestety wyświetla się Emotikon: Językula kodów została wyczerpana. Prosimy o sprawdzenie w innym terminie. Czy można byłoby coś zaradzić ?
Odpowiedz
0 Lajków
Spolecznying
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-10-2020
Wiadomość 1 z 3 (5 119 wyświetleń)

Re: Kody rabatowe

Prosimy, sprawdź ponownie. Kody rabatowe już powinny być dostępne. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (5 013 wyświetleń)

Re.: Kody rabatowe

Z tego co zauważyłem, to co 1-2 tygodnie pula kodów się odświeża Emotikon: Bardzo szczęśliwy także warto "czatować" Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 3 z 3 (4 854 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy