05-10-2019 22:37
Witam
Co się dzieje z tymi kodami weryfikacyjnymi poprzez SMS ? Przedwczoraj robiłem zakupy online - kod sms przyszedł , wczoraj nie przyszedł, a dzisiaj znów nie przyszedł i musiałem anulować przelew. O co tu chodzi ???
07-10-2019 06:30
@1piotr13 Przepraszam Cię za kłopoty z dostarczaniem SMS-ów autoryzacyjnych. Jeśli sytuacja się powtórzy, proszę, spróbuj zrestartować telefon. W przypadku, gdy ponowne włączenie telefonu nie pomoże, proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to po stronie systemu.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |