05-10-2019 22:37
Witam
Co się dzieje z tymi kodami weryfikacyjnymi poprzez SMS ? Przedwczoraj robiłem zakupy online - kod sms przyszedł , wczoraj nie przyszedł, a dzisiaj znów nie przyszedł i musiałem anulować przelew. O co tu chodzi ???
07-10-2019 06:30
@1piotr13 Przepraszam Cię za kłopoty z dostarczaniem SMS-ów autoryzacyjnych. Jeśli sytuacja się powtórzy, proszę, spróbuj zrestartować telefon. W przypadku, gdy ponowne włączenie telefonu nie pomoże, proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to po stronie systemu.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |