Odpowiedz

Kod autoryzacyjny na dwa telefony

Witam serdecznie.
Od kilku już lat męczę się z tym problemem...
Mam swoje konto do którego upoważniona jest również żona.
Żona opłaca rachunki itp. ale ja często też dokonuje płatności przez internet.
Bardzo często kiedy chce coś zrobić muszę się ją prosić by podesłała mi otrzymany z banku SMS autoryzacyjny.
Jesteśmy oboje upoważnieni do korzystania z konta i naprawdę nie normalne jest to by taki SMS nie mógł być wysłany na zdefiniowane numery komórkowe przez właściciela konta.
Zróbcie w końcu z tym porządek bo przecież takich ludzi jak ja jest zdecydowanie więcej.
Odpowiedz
0 Lajków
sarzyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-12-2019
Wiadomość 1 z 4 (8 803 wyświetleń)

Re: Kod autoryzacyjny na dwa telefony

Witaj,
do jednej bankowości internetowej może być tylko jeden numer telefonu do autoryzacji. Jeżeli Twoja żona jest upoważniona do Twojego konta, to może mieć swoją usługę Moje ING (imienny login). Wtedy w swojej bankowości ustalisz swój numer telefonu do kodów sms, a Twoja żona w swojej bankowości ustali swój numer telefonu. Jak zlecisz przelew w swojej usłudze internetowej, to ewentualne smsy będziemy wysyłać na Twój numer. Jeżeli Twoja żona zrobi przelew z Twojego konta w swojej bankowości, to ewentualnego smsa wyślemy na jej numer telefonu.

Jeżeli obecnie w loginie są litery z Twojego imienia i nazwiska, to jest to Twoja usługa. Tylko Ty możesz z niej korzystać. Twoja żona swoją bankowość odbierze w naszym oddziale na podstawie dowodu osobistego.

Dodam, że numer telefonu do autoryzacji (jeżeli będziesz miał dostęp do obecnego numeru) możesz zmienić w Moim ING przez Dane i ustawienia - Bezpieczeństwo.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 742 wyświetleń)

Re: Kod autoryzacyjny na dwa telefony

Dziękuję. Tak zrobimy. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Odpowiedz
0 Lajków
sarzyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-12-2019
Wiadomość 3 z 4 (8 698 wyświetleń)

Re: Kod autoryzacyjny na dwa telefony

Dziękujemy, również życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku Emotikon: Szczęśliwy 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 696 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy