31-12-2019 02:07
31-12-2019 21:06
Witaj,
do jednej bankowości internetowej może być tylko jeden numer telefonu do autoryzacji. Jeżeli Twoja żona jest upoważniona do Twojego konta, to może mieć swoją usługę Moje ING (imienny login). Wtedy w swojej bankowości ustalisz swój numer telefonu do kodów sms, a Twoja żona w swojej bankowości ustali swój numer telefonu. Jak zlecisz przelew w swojej usłudze internetowej, to ewentualne smsy będziemy wysyłać na Twój numer. Jeżeli Twoja żona zrobi przelew z Twojego konta w swojej bankowości, to ewentualnego smsa wyślemy na jej numer telefonu.
Jeżeli obecnie w loginie są litery z Twojego imienia i nazwiska, to jest to Twoja usługa. Tylko Ty możesz z niej korzystać. Twoja żona swoją bankowość odbierze w naszym oddziale na podstawie dowodu osobistego.
Dodam, że numer telefonu do autoryzacji (jeżeli będziesz miał dostęp do obecnego numeru) możesz zmienić w Moim ING przez Dane i ustawienia - Bezpieczeństwo.
01-01-2020 21:11
01-01-2020 21:30
Dziękujemy, również życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku
W oddziale banku możesz załatwić sprawę bez umawiania wizyty, aczkolwiek faktycznie specjaliści mogą zaproponować umówienie spotkania na daną godzinę i na dany dzień, aby sprawnie załatwić daną spraw
... 28-06-2022Niestety, obecnie nie mamy informacji, jak będzie to wyglądać. Gdy coś się zmieni, damy znać.
28-06-2022To w takim razie po co Polakowi taka karta i tylko do Euro, skoro jej opłata to miesięcznie 1,50zł a nic więcej poza standardowej Visa zbliżeniowa nic nie daje?
Taka karta jest dobrym rozwiązaniem, jeś