Odpowiedz

Kod autoryzacyjny na dwa telefony

Witam serdecznie.
Od kilku już lat męczę się z tym problemem...
Mam swoje konto do którego upoważniona jest również żona.
Żona opłaca rachunki itp. ale ja często też dokonuje płatności przez internet.
Bardzo często kiedy chce coś zrobić muszę się ją prosić by podesłała mi otrzymany z banku SMS autoryzacyjny.
Jesteśmy oboje upoważnieni do korzystania z konta i naprawdę nie normalne jest to by taki SMS nie mógł być wysłany na zdefiniowane numery komórkowe przez właściciela konta.
Zróbcie w końcu z tym porządek bo przecież takich ludzi jak ja jest zdecydowanie więcej.
Odpowiedz
0 Lajków
sarzyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-12-2019
Wiadomość 1 z 4 (12 277 wyświetleń)

Re: Kod autoryzacyjny na dwa telefony

Witaj,
do jednej bankowości internetowej może być tylko jeden numer telefonu do autoryzacji. Jeżeli Twoja żona jest upoważniona do Twojego konta, to może mieć swoją usługę Moje ING (imienny login). Wtedy w swojej bankowości ustalisz swój numer telefonu do kodów sms, a Twoja żona w swojej bankowości ustali swój numer telefonu. Jak zlecisz przelew w swojej usłudze internetowej, to ewentualne smsy będziemy wysyłać na Twój numer. Jeżeli Twoja żona zrobi przelew z Twojego konta w swojej bankowości, to ewentualnego smsa wyślemy na jej numer telefonu.

Jeżeli obecnie w loginie są litery z Twojego imienia i nazwiska, to jest to Twoja usługa. Tylko Ty możesz z niej korzystać. Twoja żona swoją bankowość odbierze w naszym oddziale na podstawie dowodu osobistego.

Dodam, że numer telefonu do autoryzacji (jeżeli będziesz miał dostęp do obecnego numeru) możesz zmienić w Moim ING przez Dane i ustawienia - Bezpieczeństwo.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (12 216 wyświetleń)

Re: Kod autoryzacyjny na dwa telefony

Dziękuję. Tak zrobimy. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Odpowiedz
0 Lajków
sarzyk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-12-2019
Wiadomość 3 z 4 (12 172 wyświetleń)

Re: Kod autoryzacyjny na dwa telefony

Dziękujemy, również życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
192
72
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (12 170 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy