Odpowiedz

Kantor walutowy 24/7 ?

Proszę o odpowiedź na poniższe pytanie.

Czy planowanie jest wprowadzenie usługi kantoru walutowego przez 24/7? Chodzi o to aby była możliwość przeprowadzenia transakcji przewalutowania bez względu na porę dnia lub nocy.

Pozdrawiam

Angarr

Odpowiedz
0 Lajków
Angarr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
05-06-2018
Wiadomość 1 z 4 (9 629 wyświetleń)

Re: Kantor walutowy 24/7 ?

Wymianę walut w kantorze możesz zlecać o dowolnej porze. Kantor jako usługa jest dostępny 24/7. Jeśli zlecisz wymianę od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00, przewalutowane pieniądze zaksięgujemy na Twoim koncie w tym samym dniu. W przypadku zlecenia wymiany po tej godzinie lub w dni ustawowo wolne od pracy – rozliczymy ją w pierwszym dniu roboczym.

Jeśli pytasz o księgowanie zleconych przewalutowań 24/7 to nie planujemy wprowadzić takiej funkcji natomiast przekażę Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki naszego banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (9 564 wyświetleń)
Witam
Przewalutowalem dzisiaj pieniądze, euro zostało potrącone a złotówek nadal nie mam na koncie, co powinienem zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Versace99
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2019
Wiadomość 3 z 4 (7 285 wyświetleń)

Re: Kantor

[ Edytowane ]

Witaj, 

 

Kantor jest dostępny w dni robocze, od poniedziałku do soboty do godz. 20:00.
Zlecenia możesz jednak składać codziennie przez 24 godziny.

Jeśli zlecenie wymiany waluty złożysz:

  • od poniedziałku do soboty do godziny 20:00 - pieniądze udostępnimy Ci jeszcze tego samego dnia,
  • po godzinie 20:00 albo w dzień świąteczny - pieniądze przelejemy na Twoje konto następnego dnia roboczego.


Niezależnie od tego, kiedy zlecisz wymianę, przewalutujemy Twoje pieniądze po kursie zaakceptowanym przez Ciebie w chwili zlecenia.

 

Wczoraj, ze względu na przygotowanie do prac serwisowych Kantor działał do 14:00. Zlecenie złożone po tej godzinie zrealizujemy w najbliższym dniu roboczym. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (7 187 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy