Odpowiedz

Kantor walutowy 24/7 ?

Proszę o odpowiedź na poniższe pytanie.

Czy planowanie jest wprowadzenie usługi kantoru walutowego przez 24/7? Chodzi o to aby była możliwość przeprowadzenia transakcji przewalutowania bez względu na porę dnia lub nocy.

Pozdrawiam

Angarr

Odpowiedz
0 Lajków
Angarr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
05-06-2018
Wiadomość 1 z 4 (9 391 wyświetleń)

Re: Kantor walutowy 24/7 ?

Wymianę walut w kantorze możesz zlecać o dowolnej porze. Kantor jako usługa jest dostępny 24/7. Jeśli zlecisz wymianę od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00, przewalutowane pieniądze zaksięgujemy na Twoim koncie w tym samym dniu. W przypadku zlecenia wymiany po tej godzinie lub w dni ustawowo wolne od pracy – rozliczymy ją w pierwszym dniu roboczym.

Jeśli pytasz o księgowanie zleconych przewalutowań 24/7 to nie planujemy wprowadzić takiej funkcji natomiast przekażę Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki naszego banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (9 326 wyświetleń)
Witam
Przewalutowalem dzisiaj pieniądze, euro zostało potrącone a złotówek nadal nie mam na koncie, co powinienem zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Versace99
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2019
Wiadomość 3 z 4 (7 047 wyświetleń)

Re: Kantor

[ Edytowane ]

Witaj, 

 

Kantor jest dostępny w dni robocze, od poniedziałku do soboty do godz. 20:00.
Zlecenia możesz jednak składać codziennie przez 24 godziny.

Jeśli zlecenie wymiany waluty złożysz:

  • od poniedziałku do soboty do godziny 20:00 - pieniądze udostępnimy Ci jeszcze tego samego dnia,
  • po godzinie 20:00 albo w dzień świąteczny - pieniądze przelejemy na Twoje konto następnego dnia roboczego.


Niezależnie od tego, kiedy zlecisz wymianę, przewalutujemy Twoje pieniądze po kursie zaakceptowanym przez Ciebie w chwili zlecenia.

 

Wczoraj, ze względu na przygotowanie do prac serwisowych Kantor działał do 14:00. Zlecenie złożone po tej godzinie zrealizujemy w najbliższym dniu roboczym. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (6 949 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy