28-07-2018 23:39
Proszę o odpowiedź na poniższe pytanie.
Czy planowanie jest wprowadzenie usługi kantoru walutowego przez 24/7? Chodzi o to aby była możliwość przeprowadzenia transakcji przewalutowania bez względu na porę dnia lub nocy.
Pozdrawiam
Angarr
29-07-2018 18:23
Wymianę walut w kantorze możesz zlecać o dowolnej porze. Kantor jako usługa jest dostępny 24/7. Jeśli zlecisz wymianę od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 20:00, przewalutowane pieniądze zaksięgujemy na Twoim koncie w tym samym dniu. W przypadku zlecenia wymiany po tej godzinie lub w dni ustawowo wolne od pracy – rozliczymy ją w pierwszym dniu roboczym.
Jeśli pytasz o księgowanie zleconych przewalutowań 24/7 to nie planujemy wprowadzić takiej funkcji natomiast przekażę Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki naszego banku.
16-11-2019 14:34
17-11-2019 14:44 | Edytowano: 17-11-2019 14:46
Witaj,
Kantor jest dostępny w dni robocze, od poniedziałku do soboty do godz. 20:00.
Zlecenia możesz jednak składać codziennie przez 24 godziny.
Jeśli zlecenie wymiany waluty złożysz:
Niezależnie od tego, kiedy zlecisz wymianę, przewalutujemy Twoje pieniądze po kursie zaakceptowanym przez Ciebie w chwili zlecenia.
Wczoraj, ze względu na przygotowanie do prac serwisowych Kantor działał do 14:00. Zlecenie złożone po tej godzinie zrealizujemy w najbliższym dniu roboczym.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |