29-07-2016 17:10
30-07-2016 16:22
Problem z logowaniem może być spowodowany błędnym szyfrowaniem znaków jeśli logujesz się z urządzenia moblinego (smartfon, tablet) do pełnej wersji bankowości internetowej. Skontatktuj się z nami - 32 357 00 69, sprawdzimy to.
30-07-2016 17:22
31-07-2016 15:46
@Magdap_1985 Forma kontaktu uniemożliwia nam sprawdzenie sytuacji. Proszimy zatem o kontakt telefoniczny.
Nowa oferta Platynowej Karty Kredytowej
Od 24 września obowiązuje nowa oferta KK Platynowej. Klienci którzy podpisali umowę przed tą datą, korzystają z karty na dotychczasowych warunkach ale jeśli np.
Jeśli nie zapłacisz przynajmniej minimalnej kwoty do daty wskazanej w zestawieniu transakcji - możemy tymczasowo zablokować kartę. Gdy wpłacisz zaległą kwotę, odblokujemy kartę najpóźniej w kolejnym d
... 05-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |