04-03-2025 11:20
Witam, posiadam następujące klucze FIDO:
- YubiKey Neo (FIDO1 USB, NFC)
- SoloKey 2 (FIDO2 USB, NFC)
- Samsung Galaxy S23 (FIDO2 przez Bluetooth, wbudowane)
- Menedżer haseł BitWarden
Z tych wszystkich, jedyny klucz jaki działa do logowania do ING to YubiKey Neo, klucz nieobsługujący nawet FIDO2. Wszystkie pozostałe klucze nie działają, dostaję error, jakoby nie obsługiwały FIDO2. Testowałem zarówno aplikację mobilną jak i stronę WWW w przeglądarkach Chrome i Firefox.
Czy istnieje lista obsługiwanych kluczy? Czy można gdzieś publicznie ją znaleźć? Irytuje mnie że jak specjalnie kupiłem klucz sprzętowy FIDO2 to mimo to nadal nie działa. Sprawa byłaby znacznie prostsza gdyby ING miało po prostu listę kompatybilności na stronie WWW.
Pisałem również do supportu ING, dostałem wiadomość że wątek przekazano do deweloperów, było to chyba 2 lata temu i nadal nic się nie zmieniło.
04-03-2025 11:22
05-03-2025 15:35
Napisz proszę do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zanotujemy wówczas zgłoszenie techniczne i przyjrzymy się sprawie. ING nie prowadzi listy kluczy certyfikowanych. To, które klucze są zgodne ze standardem można sprawdzać w zewnętrznych serwisach.
05-03-2025 15:46
Dziękuję za odpowiedź, napiszę w takim razie do supportu raz jeszcze
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |