18-03-2022 12:12
Witam,
Od założenia konta denerwuje mnie jedna rzecz a mianowicie kolejność wyświetlania Nazwisko - Imię - Drugie imię. Ta metoda nie jest do końca dobra, gdyż przy próbie założenia PUE ZUS lub Profilu Zaufanego pojawią się problem z złym sczytywaniem kolejności imion. Jako imię jest podawane nazwisko a jako nazwisko imię i drugie imię. Proszę to sprawdzić, próbowałem już przez aplikację mobilną i stronę www i zawsze taki sam problem. Wszystkie dane w bankowości tj. Imię, drugie imię i nazwisko są wprowadzane poprawnie pro prostu są one źle sczytywane.
19-03-2022 12:16
Witaj,
chciałabym Ci pomóc, ale przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas 32 357 00 69. Wtedy będziemy mogli przyjąć zgłoszenie techniczne, żeby przeanalizować Twoją sytuację.
Witam jak mogę odzyskać konto które zamknęłam dzisiaj .Do banku nie mogę się dodzwonić a pilnie potrzebuje tego konta .Prosze o pomoc
10-02-2025Czy można w aplikacji uwolnić kwotę doładowania telefonu w sieci ORANGE i wprowadzić możliwość jej wpisania ręcznie?
Teraz jest lista doładowań, która nie pasuje do aktualnych cen pakietów. Mam pakiet
... 10-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |