18-10-2017 20:17
Witam. Moja sprawa jest bardzo nietypowa , jednak moze uda mi sie czegos dowiedziec w mojej sprawie. Wyglada to tak, pracowalam w Holandii dluzszy okres czasu tak ze potrzebowalam w tym celu holenderskie konto bankowe . Zalozylam w ING , od jakiegos czasu mieszkam juz w Polsce , do tej pory nie mialam zadnych problemow z wyplacaniem pieniedzy, jednak pech chcial ze podczas remontu zgubilam karte sim z lebary na ktora przychodzily mi potwierdzajace sms do przelewow. Najwiekszy problem tkwi w tym, ze konto zakladalam z koordynatorem poniewaz sama nie jestem w stanie porozumiec sie po holendersku czy angielsku w sprawach bankowych. Mam na koncie spora sume, a wyplacajac w innych bankomatach typu euro kursy sa bardzo niskie. Koniecznie potrzebuje przelac pieniadze z holenderskiego ing na polskie. Moje pytanie co moge zrobic? Czy polskie placowki ing sa w stanie mi pomoc? Moze ktos rowniez ma konto w holenderskim INg i wie co moge w z taka sprawa zrobic. Czy ktos w ogole ma jakis pomysl co do tej sprawy? Nie jestem w stanie na ten moment wyjechac do Holandii z tlumaczem aby zalatwic sprawe osobiscie, poniewaz jestem w zaawansowanej ciazy. Bardzo prosze o jakies wskazowki!
18-10-2017 20:25
Chciałabym Ci pomóc, natomiast nasz bank i ING w Holandii, to dwa osobne banki. Mamy inne regulacje i nie mamy wglądu w produkty jak i dane klientów z ING w Holandii.
22-10-2017 23:50 | Edytowano: 22-10-2017 23:54
W takiej sytuacji masz dwie możliwości:
- Wizyta w banku w Holandii i zmiana numeru telefonu
- Zalogowanie sie na https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet i zmiana numeru telefonu, w tym przypadku zmiana trwa dość długo; ING wymaga dodatkowej weryfikacji za pomocą wysłanego kodu. Kod otrzymujemy tradycyjną pocztą.
Bardzo ważne jest aby adres korespondencyjny, zamieszkania był zawsze aktualny w systemie banku.
16-11-2017 04:14
na stronie ing.nl jest instrukcja po polsku do pobrania w plliku PDF a numer można zmienić na polski wszystko jest w instrukcji krok po kroku sam niestety studiuję tą lekturę. ajak będzie wymagany kod no to pech trzeba do holandii do banku ale pewnie sobie poradziłaś.
Pozdrawiam
26-02-2020 12:04
26-02-2020 12:18
Witaj, ING w Polsce a ING w Holandii to dwa odrębne banki. Działamy jednak w ramach jednej grupy.
Nie mamy dostępu do danych holenderskiego ING.
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z holenderskim bankiem.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |