Bankowość internetowa

Odpowiedz

Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

Witam.  Moja sprawa jest bardzo nietypowa , jednak moze uda mi sie czegos dowiedziec w mojej sprawie.  Wyglada to tak, pracowalam w Holandii dluzszy okres czasu tak ze potrzebowalam w tym celu holenderskie konto bankowe . Zalozylam w ING , od jakiegos czasu mieszkam juz w Polsce , do tej pory nie mialam zadnych problemow z wyplacaniem pieniedzy, jednak pech chcial ze podczas remontu zgubilam karte sim z lebary na ktora przychodzily mi potwierdzajace sms do przelewow. Najwiekszy problem tkwi w tym, ze konto zakladalam z koordynatorem poniewaz sama nie jestem w stanie porozumiec sie po holendersku czy angielsku w sprawach bankowych. Mam na koncie spora sume, a wyplacajac w innych bankomatach typu euro kursy sa bardzo niskie. Koniecznie potrzebuje przelac pieniadze z holenderskiego ing na polskie.  Moje pytanie co moge zrobic? Czy polskie placowki ing sa w stanie mi pomoc? Moze ktos rowniez ma konto w holenderskim INg i wie co moge w z taka sprawa zrobic. Czy ktos w ogole ma jakis pomysl co do tej sprawy?  Nie jestem w stanie na ten moment wyjechac do Holandii z tlumaczem aby zalatwic sprawe osobiscie, poniewaz jestem w zaawansowanej ciazy. Bardzo prosze o jakies wskazowki!

Odpowiedz
0 Lajków
Marsot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-10-2017
Wiadomość 1 z 6 (29 584 wyświetleń)

Re: Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

Chciałabym Ci pomóc, natomiast nasz bank i ING w Holandii, to dwa osobne banki. Mamy inne regulacje i nie mamy wglądu w produkty jak i dane klientów z ING w Holandii. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (29 580 wyświetleń)

Re.: Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

[ Edytowane ]

W takiej sytuacji masz dwie możliwości:
- Wizyta w banku w Holandii i zmiana numeru telefonu
- Zalogowanie sie na https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet i zmiana numeru telefonu, w tym przypadku zmiana trwa dość długo; ING wymaga dodatkowej weryfikacji za pomocą wysłanego kodu. Kod otrzymujemy tradycyjną pocztą.

 

Bardzo ważne jest aby adres korespondencyjny, zamieszkania był zawsze aktualny w systemie banku.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (29 419 wyświetleń)

Re.: Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

na stronie ing.nl jest instrukcja po polsku do pobrania w plliku PDF a numer można zmienić na polski wszystko jest w instrukcji krok po kroku sam niestety studiuję tą lekturę.  ajak będzie wymagany kod  no to pech trzeba do holandii do banku Emotikon: Smutny ale pewnie sobie poradziłaś.

Pozdrawiam

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
grześ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2017
Wiadomość 4 z 6 (29 008 wyświetleń)

Re.: Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

Witam serdecznie mam problem w obecnej chwili jestem w pl i nie potrafie wybrac pieniedzy z konta poniewaz bankomat mi wypluwa holenderska karte a konta internetowego ing nl nie mam prosze o pomoc jestem obecnie bez srodkow do zycia a z bankiem ing nl sie nie dogadam z gory dziekuje.
Odpowiedz
0 Lajków
Ewka12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-02-2020
Wiadomość 5 z 6 (17 114 wyświetleń)

Re: Re.: Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

Witaj, ING w Polsce a ING w Holandii to dwa odrębne banki. Działamy jednak w ramach jednej grupy. 
Nie mamy dostępu do danych holenderskiego ING.
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z holenderskim bankiem.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (17 112 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy