Odpowiedz

Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

Witam.  Moja sprawa jest bardzo nietypowa , jednak moze uda mi sie czegos dowiedziec w mojej sprawie.  Wyglada to tak, pracowalam w Holandii dluzszy okres czasu tak ze potrzebowalam w tym celu holenderskie konto bankowe . Zalozylam w ING , od jakiegos czasu mieszkam juz w Polsce , do tej pory nie mialam zadnych problemow z wyplacaniem pieniedzy, jednak pech chcial ze podczas remontu zgubilam karte sim z lebary na ktora przychodzily mi potwierdzajace sms do przelewow. Najwiekszy problem tkwi w tym, ze konto zakladalam z koordynatorem poniewaz sama nie jestem w stanie porozumiec sie po holendersku czy angielsku w sprawach bankowych. Mam na koncie spora sume, a wyplacajac w innych bankomatach typu euro kursy sa bardzo niskie. Koniecznie potrzebuje przelac pieniadze z holenderskiego ing na polskie.  Moje pytanie co moge zrobic? Czy polskie placowki ing sa w stanie mi pomoc? Moze ktos rowniez ma konto w holenderskim INg i wie co moge w z taka sprawa zrobic. Czy ktos w ogole ma jakis pomysl co do tej sprawy?  Nie jestem w stanie na ten moment wyjechac do Holandii z tlumaczem aby zalatwic sprawe osobiscie, poniewaz jestem w zaawansowanej ciazy. Bardzo prosze o jakies wskazowki!

Odpowiedz
0 Lajków
Marsot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-10-2017
Wiadomość 1 z 6 (31 097 wyświetleń)

Re: Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

Chciałabym Ci pomóc, natomiast nasz bank i ING w Holandii, to dwa osobne banki. Mamy inne regulacje i nie mamy wglądu w produkty jak i dane klientów z ING w Holandii. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (31 093 wyświetleń)

Re.: Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

[ Edytowane ]

W takiej sytuacji masz dwie możliwości:
- Wizyta w banku w Holandii i zmiana numeru telefonu
- Zalogowanie sie na https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet i zmiana numeru telefonu, w tym przypadku zmiana trwa dość długo; ING wymaga dodatkowej weryfikacji za pomocą wysłanego kodu. Kod otrzymujemy tradycyjną pocztą.

 

Bardzo ważne jest aby adres korespondencyjny, zamieszkania był zawsze aktualny w systemie banku.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (30 932 wyświetleń)

Re.: Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

na stronie ing.nl jest instrukcja po polsku do pobrania w plliku PDF a numer można zmienić na polski wszystko jest w instrukcji krok po kroku sam niestety studiuję tą lekturę.  ajak będzie wymagany kod  no to pech trzeba do holandii do banku Emotikon: Smutny ale pewnie sobie poradziłaś.

Pozdrawiam

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
grześ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2017
Wiadomość 4 z 6 (30 521 wyświetleń)

Re.: Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

Witam serdecznie mam problem w obecnej chwili jestem w pl i nie potrafie wybrac pieniedzy z konta poniewaz bankomat mi wypluwa holenderska karte a konta internetowego ing nl nie mam prosze o pomoc jestem obecnie bez srodkow do zycia a z bankiem ing nl sie nie dogadam z gory dziekuje.
Odpowiedz
0 Lajków
Ewka12
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-02-2020
Wiadomość 5 z 6 (18 627 wyświetleń)

Re: Re.: Holenderskie ING , zagubiona karta sim , pomocy !

Witaj, ING w Polsce a ING w Holandii to dwa odrębne banki. Działamy jednak w ramach jednej grupy. 
Nie mamy dostępu do danych holenderskiego ING.
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z holenderskim bankiem.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (18 625 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy