Bankowość internetowa

Odpowiedz

Historia konta nie pokazuje ustawionych dat w filtrze.

Chciałem sprawdzić historię swoich transakcji w roku 2015, jednak po ustawieniu daty w filtrac, klinięciu potwierdź, a następnie pokaż, mimo aktywnego filtra ciągle pojawiją się daty od 12.2015 do dziś. Co zrobić w takiej sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
kikzzz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-06-2016
Wiadomość 1 z 8 (12 164 wyświetleń)

Re.: Historia konta nie pokazuje ustawionych dat w filtrze.

Aby rozszerzyć historię do dalszej daty musisz zmienić datę w polu DO.
Czyli tam zmień do najstarszej daty ile się da a potem zmieniaj datę w polu OD. Jak się skończy pole manewru, znowu musisz zmienić datę w polu DO. I tak w koło Macieja.....
Trochę to głupie.
Kilka razy to telefonicznie reklamowałem ale ING swoje.
Dalej liczę, że to poprawią bo taka historia jest do niczego!

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 2 z 8 (12 149 wyświetleń)

Re.: Historia konta nie pokazuje ustawionych dat w filtrze.

[ Edytowane ]

@kikzzz Po wybraniu w kalendarzu roku i miesiąca należy jeszcze kliknąć na konkretny dzień. Jeżeli wybierzesz tylko miesiąc, a nie wskażesz konkretnego dnia w dostępnym kalendarzu to data się nie zaczyta. Daj nam znać czy to pomogło rozwiązać problem.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 3 z 8 (12 120 wyświetleń)

Re.: Historia konta nie pokazuje ustawionych dat w filtrze.

Po co są Filtry, skoro i tak nie są zapamiętywane.

Za każdym razem w historii pokazują się obciążenia Smart Saver, za każdym razem muszę filtr włączać.

Może wreszcie filtr będzie filtrował!

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 4 z 8 (10 948 wyświetleń)

Re.: Historia konta nie pokazuje ustawionych dat w filtrze.

Transakcje na historii prezentujemy w takiej kolejności, w jakiej wystąpiły i miały wpływ na saldo dostępne konta.

Jeżeli chcesz sprawdzić historię konta bez transakcji na Smart Saver, trzeba skorzystać z filtra. Tak samo, jeżeli chcesz wyszukać transakcję za inny okres lub wyszukać informację po typie transakcji, każdorazowo możesz to zmienić w filtrze.
Usługę stale rozwijamy, dlatego dziękuję za przekazane opinie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
536
120
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (10 927 wyświetleń)

Re.: Historia konta nie pokazuje ustawionych dat w filtrze.

Byłoby dobrze, gdyby moderator czytał wpis, a jeszcze lepiej, gdyby czytał ze zrozumieniem.

Mój wpis dotyczył filtra, więc nie zakładałam nowego wątku.

Rzecz w tym, że korzystam z filtra, ale po to są filtry, żebym miała obraz zgodny z oczekiwaniem. Jeśli ZA KAŻDYM RAZEM przeglądając historię muszę filtr uruchamiać, bo nie jest on zapamiętywany, to jaki jest sens filtrów?

Chcę filtr włączyć i chcę, żeby działał. A jak nie będzie mi potrzebny, to go sobie wyłączę.

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 6 z 8 (10 921 wyświetleń)

Re.: Historia konta nie pokazuje ustawionych dat w filtrze.

Filtry są dodatkowym ułatwieniem w przeglądaniu historii transakcji w Moim ING. W wygodniejszy  sposób można wyszukać informacje, jaka nas na dany moment interesuje. Transakcje na koncie prezentujemy chronologicznie.

Jeżeli w trakcie wyszukiwania informacji o transakcjach, chcemy ukryć transakcje na Smart Saver lub wyszukać transakcje po określonym typie, za każdym razem taki filtr trzeba uruchomić. Filtr zadziała wtedy, gdy włączymy go w trakcie wyszukiwania informacji o koncie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
536
120
04-09-2015
Wiadomość 7 z 8 (10 912 wyświetleń)

Re.: Historia konta nie pokazuje ustawionych dat w filtrze.

W starej wersji filtry są zapamiętywane!

Nie zrozumiem dlaczego wprowadzając nową wersję zamiast poprawiać psuje się coś, co działa dobrze.

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 8 z 8 (10 891 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jeśli traktujecie przelew jako dowód księgowy i powołujecie się na art. 21 to trochę wybiórczo:

e)  podpis wystawcy dowodu oraz osoby, której wydano lub od której przyjęto składniki aktywów;

 

Na przelew

...

19-06-2024
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego

W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.

19-06-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 

19-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy