27-06-2016 10:18
Chciałem sprawdzić historię swoich transakcji w roku 2015, jednak po ustawieniu daty w filtrac, klinięciu potwierdź, a następnie pokaż, mimo aktywnego filtra ciągle pojawiją się daty od 12.2015 do dziś. Co zrobić w takiej sytuacji?
27-06-2016 12:00
28-06-2016 10:19 | Edytowano: 28-06-2016 12:21
@kikzzz Po wybraniu w kalendarzu roku i miesiąca należy jeszcze kliknąć na konkretny dzień. Jeżeli wybierzesz tylko miesiąc, a nie wskażesz konkretnego dnia w dostępnym kalendarzu to data się nie zaczyta. Daj nam znać czy to pomogło rozwiązać problem.
26-01-2017 10:11
Po co są Filtry, skoro i tak nie są zapamiętywane.
Za każdym razem w historii pokazują się obciążenia Smart Saver, za każdym razem muszę filtr włączać.
Może wreszcie filtr będzie filtrował!
27-01-2017 09:46
Transakcje na historii prezentujemy w takiej kolejności, w jakiej wystąpiły i miały wpływ na saldo dostępne konta.
Jeżeli chcesz sprawdzić historię konta bez transakcji na Smart Saver, trzeba skorzystać z filtra. Tak samo, jeżeli chcesz wyszukać transakcję za inny okres lub wyszukać informację po typie transakcji, każdorazowo możesz to zmienić w filtrze.
Usługę stale rozwijamy, dlatego dziękuję za przekazane opinie.
27-01-2017 10:25
Byłoby dobrze, gdyby moderator czytał wpis, a jeszcze lepiej, gdyby czytał ze zrozumieniem.
Mój wpis dotyczył filtra, więc nie zakładałam nowego wątku.
Rzecz w tym, że korzystam z filtra, ale po to są filtry, żebym miała obraz zgodny z oczekiwaniem. Jeśli ZA KAŻDYM RAZEM przeglądając historię muszę filtr uruchamiać, bo nie jest on zapamiętywany, to jaki jest sens filtrów?
Chcę filtr włączyć i chcę, żeby działał. A jak nie będzie mi potrzebny, to go sobie wyłączę.
27-01-2017 11:42
Filtry są dodatkowym ułatwieniem w przeglądaniu historii transakcji w Moim ING. W wygodniejszy sposób można wyszukać informacje, jaka nas na dany moment interesuje. Transakcje na koncie prezentujemy chronologicznie.
Jeżeli w trakcie wyszukiwania informacji o transakcjach, chcemy ukryć transakcje na Smart Saver lub wyszukać transakcje po określonym typie, za każdym razem taki filtr trzeba uruchomić. Filtr zadziała wtedy, gdy włączymy go w trakcie wyszukiwania informacji o koncie.
27-01-2017 12:46
W starej wersji filtry są zapamiętywane!
Nie zrozumiem dlaczego wprowadzając nową wersję zamiast poprawiać psuje się coś, co działa dobrze.
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |