27-06-2016 10:18
Chciałem sprawdzić historię swoich transakcji w roku 2015, jednak po ustawieniu daty w filtrac, klinięciu potwierdź, a następnie pokaż, mimo aktywnego filtra ciągle pojawiją się daty od 12.2015 do dziś. Co zrobić w takiej sytuacji?
27-06-2016 12:00
28-06-2016 10:19 | Edytowano: 28-06-2016 12:21
@kikzzz Po wybraniu w kalendarzu roku i miesiąca należy jeszcze kliknąć na konkretny dzień. Jeżeli wybierzesz tylko miesiąc, a nie wskażesz konkretnego dnia w dostępnym kalendarzu to data się nie zaczyta. Daj nam znać czy to pomogło rozwiązać problem.
26-01-2017 10:11
Po co są Filtry, skoro i tak nie są zapamiętywane.
Za każdym razem w historii pokazują się obciążenia Smart Saver, za każdym razem muszę filtr włączać.
Może wreszcie filtr będzie filtrował!
27-01-2017 09:46
Transakcje na historii prezentujemy w takiej kolejności, w jakiej wystąpiły i miały wpływ na saldo dostępne konta.
Jeżeli chcesz sprawdzić historię konta bez transakcji na Smart Saver, trzeba skorzystać z filtra. Tak samo, jeżeli chcesz wyszukać transakcję za inny okres lub wyszukać informację po typie transakcji, każdorazowo możesz to zmienić w filtrze.
Usługę stale rozwijamy, dlatego dziękuję za przekazane opinie.
27-01-2017 10:25
Byłoby dobrze, gdyby moderator czytał wpis, a jeszcze lepiej, gdyby czytał ze zrozumieniem.
Mój wpis dotyczył filtra, więc nie zakładałam nowego wątku.
Rzecz w tym, że korzystam z filtra, ale po to są filtry, żebym miała obraz zgodny z oczekiwaniem. Jeśli ZA KAŻDYM RAZEM przeglądając historię muszę filtr uruchamiać, bo nie jest on zapamiętywany, to jaki jest sens filtrów?
Chcę filtr włączyć i chcę, żeby działał. A jak nie będzie mi potrzebny, to go sobie wyłączę.
27-01-2017 11:42
Filtry są dodatkowym ułatwieniem w przeglądaniu historii transakcji w Moim ING. W wygodniejszy sposób można wyszukać informacje, jaka nas na dany moment interesuje. Transakcje na koncie prezentujemy chronologicznie.
Jeżeli w trakcie wyszukiwania informacji o transakcjach, chcemy ukryć transakcje na Smart Saver lub wyszukać transakcje po określonym typie, za każdym razem taki filtr trzeba uruchomić. Filtr zadziała wtedy, gdy włączymy go w trakcie wyszukiwania informacji o koncie.
27-01-2017 12:46
W starej wersji filtry są zapamiętywane!
Nie zrozumiem dlaczego wprowadzając nową wersję zamiast poprawiać psuje się coś, co działa dobrze.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |