04-02-2018 19:10
Wasz genialny system zmienia się jak w kalejdoskopie ... Nie będę komentował bo szkoda mojego czasu . Proszę podpowiedzieć jak dotrę do zmiany limitów transakcyjnych karty . Tam gdzie były - nie ma . ( Być może jutro się pojawią ale na dzień dzisiejszy ich NIE MA )
04-02-2018 21:09
Ha ,ha , jest ... Po trzech godzinach niebytu znów pojawiła się możliwość zmiany limitów . Dobre . W marketach też przewalają towary na inne półki żeby ludzie bardziej zapoznali się z asortymentem ...
04-02-2018 21:14
Trudno jest mi odpowiedzieć co mogło być przyczyną takiej sytuacji. Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń w tym temacie. Cieszę się, że opcja już jest u Ciebie dostępna.
05-02-2018 10:42
KatarzynaA pisze:
Trudno jest mi odpowiedzieć co mogło być przyczyną takiej sytuacji. Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń w tym temacie. Cieszę się, że opcja już jest u Ciebie dostępna.
Sprawa jest bardzo prosta. Zmieniliście system i nie przygotowaliście instrukcji. Zbyt trudne?
Żeby nie było, złożyłem reklamację i dostałem odpowiedź, że instrukcji nie ma.
05-02-2018 15:58
KatarzynaA pisze:
57
Mi jeszcze trudniej . Wczoraj o godz 13 chciałem zapłacić przez PAYPAL ale nie mogłem wejść na zmianę limitów . Po kliknięciu pojawiał się jakiś komunikat i zmiana była niemożliwa . Potem w tym miejscu gdzie jest płatność kartą i telefonem było coś innego . Dopiero wieczorem mogłem zmienić limit transakcji .
A przy okazji , dlaczego limity płatności internetowych są uzależnione od limitów płatności kartą ?
Wypłatę kartą mam ustawioną na 1000 pln . W związku z tym możliwe limity płatności internetowych do ustawienia to 0 , 500 i 1000 . Ja chciałbym sobie ustawić 100-150 aby w wypadku zrobienia zakupów na moje konto strata nie była bolesna . Czy to jest jakaś trudność abym moje limity ustalał sobie JA ?
05-02-2018 17:12 | Edytowano: 05-02-2018 17:14
Dopisuję się do pytania wyżej. Teraz jest tak, że albo ustawiamy zero albo aż 500 zł. I nic pomiędzy. Czyli albo wcale nie korzystamy z karty albo zgadzamy się, ze możemy stracić 500 zł w razie nieautoryzowanego jej wykorzystania. Bank dla bogatych, 500 to nawet na waciki nie starczy ?
05-02-2018 17:20
Tez dostrzegłem te zmianę.
Przydałoby się powiadomić o tym fakcie klientów.
06-02-2018 18:05
@mtommi Instrukcji nie mamy, ale jesteśmy do Waszej dyspozycji (przez całą dobę) na naszej infolinii i pomagamy klientom w korzystaniu z bankowości internetowej. Jak pewnie nie raz zauważyłeś na naszych kanałach społecznościach również wspieramy naszych klientów. Ponadto na naszej stronie jest dział centrum pomocy, gdzie są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
@august, @zett1, @Konto usunięte Przekazałam Waszą sugestie dotyczącą ustalania limitów transakcyjnych do karty.
Przy okazji przesyłam Wam informacje o czym powinno się pamiętać płacąc kartą w internecie.
Aby zakupy w sieci były bezpieczne:
07-02-2018 06:27
,,Nie przetrzymuj większej ilości środków na rachunku karty, niż to jest konieczne do zapłaty za dane produkty i usługi"
Właśnie po to potrzebna jest możliwość limitowania moich płatności internetowych ! Bank mi tego nie umożliwia ...
08-02-2018 06:38
Rozumiem Twoje oczekiwania. Przekazaliśmy Wasze uwagi i sugestie do osób zajmujących się naszą bankowością.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
10 | |
6 | |
5 | |
4 |